Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت مشهد، هنگام رصد فضاهای مجازی به ماجرای دریافت گواهی نامه و کارت های ملی از طریق غیرقانونی رسیدند و با حساسیت خاصی آن را پیگیری کردند.

نیروهای پلیس که وارد عملیات اطلاعاتی شده بودند با استفاده از تجربیات سرهنگ حسین دهقان پور (فرمانده انتظامی مشهد) دامنه عملیات را زمانی گسترش دادند که سرنخ هایی از مرد 36 ساله مسلح نیز به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران انتظامی در کمتر از چند ساعت مخفیگاه مردی را شناسایی کردند که خود را سرهنگ نیروی انتظامی معرفی می کرد و از این طریق طعمه‌هایی را برای فروش اسناد و مدارک جعلی به دام می انداخت.

آنان با جمع آوری این اطلاعات و با هماهنگی های قضایی، موفق شدند مرد 36 ساله را که قاسم نام دارد در یک عملیات ضربتی در حالی دستگیر کنند که علاوه بر لباس های فرم و درجه سرهنگی نیروی انتظامی یک قبضه کلت جنگی به همراه مقادیری مهمات نیز از وی کشف شد.

در بازرسی از مخفیگاه متهم، 10 قطعه کارت ملی جعلی به همراه اسناد و مدارک دیگر به دست آمد. بررسی‌ها بیانگر آن بود که متهم با شناسایی متقاضیان غیرقانونی گواهی نامه و کارت ملی، مبالغ هنگفتی را از آنان دریافت می کرد.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان این که تاکنون 30 تن از شاکیان و طعمه های وی با مراجعه به پلیس اطلاعات و امنیت مشهد از وی شکایت کرده اند، گفت: در ادامه این عملیات 3 نفر دیگر از همدستان این سرهنگ قلابی در حالی به چنگ قانون افتادند که با پرسه زنی در اطراف مراکز راهنمایی و رانندگی یا ادارات دولتی افراد متقاضی را شناسایی و به سرکرده باند معرفی می کردند.

سرهنگ دهقان پور تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان داد: سرکرده باند با پوشش انتظامی و در حالی که سلاح جنگی در دست داشت، خود را به عنوان افسر ارشد انتظامی به طعمه ها نشان می داد و پس از جلب اعتماد، پول‌های اخاذی شده را به حساب زن صیغه ای‌اش واریز می کرد که شناسایی نشود. وی گفت: تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مسلح کلت جنگی اخبار حوادث مشهد پلیس قلابی نامه فروش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی گلشیفته فراهانی عکس مریم مومن عکس های مریم مومن نفیسه روشن قیمت همسر ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت

سرهنگ "محمود حافظی" با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهارداشت: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.


 فرمانده انتظامی شهرستان رشت در ادامه با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات از فعالیت غیرمجاز ۲ پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

وی از کشف انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنها پلمیب شد.

 این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت