Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به پایان بررسی های طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور درباره اینکه آیا مسئولان دولت دوازدهم نیز مشمول این قانون خواهند شد؟ تاکید کرد: قطعا مشمول می شوند.

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار بررسی این طرح به زودی در جلسات آینده کمیسیون به اتمام خواهد رسید، گفت: به هر شکل این طرح برای مسئولان و مدیران کشور مسئولیت سازی می‌کند، نظام ما نظامی است که در معرض خطرهای مختلفی می باشد، کشور ما هم از کشورهایی است که فساد اداری در آن در حد بالایی وجود دارد، پس باید در پی کاهش آن باشیم، اگر شخصی به دلیل خطا کردن مورد مواخذه قرار بگیرد افراد بعدی مراقب خواهند بود که مرتکب خطا نشوند، بر همین اساس معتقدیم این کار باید انجام شود تا نسبت به بیت المال مسئولیت سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه آیا مسئولان دولت دوازدهم نیز مشمول این قانون خواهند شد؟ تاکید کرد: قطعا مشمول می شوند.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پاسخ به اینکه آیا هدف این طرح با اصل برائت منافاتی دارد یا خیر، تاکید کرد: اصل برائت مربوط به امور شخصی می‌باشد نه در خصوص جایگاه های دولتی و حکومتی و افرادی که در این جایگاه ها صاحب منصب هستند و بودند و چندین سال اموال بیت المال، اسرار نظام و مملکت در اختیارشان قرار داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح ممنوعیت خروج مسئولان پس از اتمام مسئولیت از کشور مجلس یازدهم كميسيون حقوقي و قضايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: کشتار غیر مجاز دام در معابر و منازل ضمن گسترش آلودگی و ایجاد رعب و وحشت در افراد علی الخصوص کودکان، باعث انتشار بیماری‌های مشترک از جمله بیماری‌های تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، بروسلوز وسیاه زخم می‌ شود
وی افزود: با توجه به اینکه دام ناقل بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو فاقد هر گونه علائم بالینی است، آگاهی افراد جامعه از راه‌های انتقال این بیماری (گزش کنه، له کردن کنه‌ها با دست، تماس با خون و ترشحات دام آلوده، تهیه گوشت قرمز از مراکز غیر معتبر، کشتار خانگی، مصرف گوشت و جگر خام و نیم پز) و روش‌های پیشگیری مانند سم پاشی دام و جایگاه نگهداری دام، استفاده از تجهیزات فردی در زمان مراجعه به دامداری ها، نگهداری گوشت تازه گرم در بسته بندی بدون نشت به مدت ۲۴ ساعت در دمای ۰ تا ۴ درجه سانتی گراد، تهیه گوشت قرمز صرفا از مراکز عرضه معتبر و دارای مهر و لیبل دامپزشکی نقش موثری در کنترل این بیماری در جوامع انسانی دارد.

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است