Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دیمیتری کولیش، متخصص بیوتکنولوژی و متخصص توسعه واکسن معتقد است که رشد آنتی بادی IgM پس از یک بیماری ممکن است نشان دهنده ابتلا به مدت طولانی به کووید باشد.
در این صورت، سطح آنتی بادی IgM در طی بیماری افزایش می‌یابد و پس از آن کاهش می‌یابد. اما در برخی افراد، این سطح آنتی بادی همچنان بالا می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این متخصص تأکید کرد که افزایش سطح آنتی بادی IgM پس از کووید ۱۹ دلیلی برای فوریت مراجعه به پزشکی است.

کولیش گفت: "این بدان معنی است که جایی در بدن شما، این ویروس وحشتناک حضور دارد و در حال گسترش است.

این بیوتکنولوژی خاطرنشان کرد: در عمل وی مواردی وجود داشت که آنتی بادی IgM در برخی موارد تا ۸ یا ۰ ماه پس از بیماری افزایش می‌یابد. در این صورت باید به پزشک مراجعه کرد، زیرا این امر طبیعی نیست و ممکن است خطرات سلامتی دیگری برای شما به همراه بیاورد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آنتی بادی آنتی بادی IgM

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد

فاتحی نیا مدیر کل دامپزشکی استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز گفت: در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مواجه بودیم که ناشی از اقدامات پیشگیرانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بود.

وی افزود: سال گذشته برای پیشگیری از بیماری هاری به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان بیش از هشت هزار قلاده سگ صاحب دار واکسینه شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بیماری تب کریمه کنگو را یکی از بیماری‌های بسیار خطرناک دانست و بر مصرف گوشت لیبل دار و خرید از فروشگاه‌ها و قصابی‌های مجاز تاکید کرد.

فاتحی نیا همچنین از افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید شبکه دامپزشکی مهریز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان دامپزشکی مهریز با تلاش دو ساله به مراحل پایانی ساخت رسیده و با زیربنای ۲۸۰ متر تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • تولید و عرضه به بازار کفی طبی نانویی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد