Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:43:44 GMT

بارش باران و گرمی هوا زنجان را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۴۱۴۰

بارش باران و گرمی هوا زنجان را فرا می گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: هوای زنجان امروز قسمتی ابری بوده که در بعد از ظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه بارش محلی همراه با رعد و برق استان را فرا می‌گیرد، اظهار کرد: با توجه به وقوع رعد و برق به شهروندان توصیه می‌شود در بلندی‌ها تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به بارش باران محلی احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در استان دور از انتظار نیست بنابراین مردم در حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

رحمان نیا به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و یاد آور شد: دمای هوای استان از امروز روند افزایشی داشته و هوا گرم می‌شود و در برخی از مناطق به بیش از ۴۰ درجه سانتی گراد هم خواهد رسید.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به دیروز در همین ساعت هوای استان چند درجه سانتی گراد گرم‌تر است.

کد خبر 5275230

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی زنجان دمای هوا افزایش دما ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا ماه محرم محرم 1400 شیوع کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یخبندان بهاری در کردستان!

مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: از امشب دمای هوای استان به طور میانگین ۲ درجه کاهش یافته و در نقاط سردسیر به صفر و یخبندان خواهد رسید. - اخبار استانها -

رحیم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج درباره آخرین وضعیت جوی آب و هوایی اظهار داشت: امروز امکان وقوع رگبارهای پراکنده و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی و غربی استان (شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد، سقز، دیواندره، زرینه و بیجار) وجود دارد.

وی افزود: از امشب دمای هوای استان به طور میانگین 2 درجه کاهش یافته و در نقاط سردسیر به صفر و یخبندان خواهد رسید. امروز دمای سنندج بین 4 تا 21 درجه در نوسان است.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان درباره میزان بارش‌ها اعلام کرد: از فردا تا روز شنبه هفته آینده پدیده غالب رشد موضعی ابر در ساعات بعدازظهر و وقوع رگبارهای خفیف و پراکنده در انتظار است.

وی بیان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه سامانه بارشی جدیدی در استان فعالیت دارد.

صدیقی متوسط حداقل دمای کردستان را 3.8 درجه ذکر کرد و گفت: در طول شبانه‌روز گذشته قاملو با 0.3 درجه سردترین و سلین با 24.2درجه در برخی ساعات گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان با اشاره به بارش‌های چند روز اخیر عنوان کرد: شهرستان بانه با 13.4 میلیمتر و هزارکانیان با 0.1 میلیمتر بیشترین و کمترین بارندگی را داشته‌اند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • یخبندان بهاری در کردستان!
  • هوای خراسان‌شمالی ۱۰ درجه خُنک‌تر می‌شود
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند