Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، امروز در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب و ارتفاعات غرب اصفهان، فارس، خوزستان، بوشهر، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمالی و غرب هرمزگان، ارتفاعات استان‌های مرکزی، کرمان، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران و سمنان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد با احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای یکشنبه و دوشنبه این شرایط برای برخی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب و ارتفاعات غرب اصفهان، فارس، ارتفاعات شمال شرق خوزستان، بوشهر، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال شرق، ارتفاعات شمالی و غرب هرمزگان، ارتفاعات شمالی و غرب هرمزگان، ارتفاعات استان‌های مرکزی، کرمان، گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران برقرار خواهد بود.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برای شمال غرب، غرب، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق، مرکز و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل و خراسان جنوبی در برخی ساعات وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد بود. در این مدت شرق دریای عمان مواج است.

از امروز تا اواخر هفته روند افزایش نسبی دما را در اغلب نقاط کشور شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105906 برچسب‌ها هواشناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هواشناسی ارتفاعات شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

طی پنج روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6090998 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید