Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از تولید سالانه 8 هزار و 300 تن گوشت قرمز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان آمل: سید حسین اسلامی با بیان اینکه سالانه 8 هزار و 300 تن گوشت قرمز در دامداری های شهرستان آمل تولید و روانه بازار مصرف می شود، گفت:  آمل رتبه دوم تولید گوشت قرمز و 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

11 درصد تولید استان را به خود اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل افزود: این شهرستان دارای 330 هزار رأس دام سبک و 86 هزار راس دام سنگین است.

وی ادامه داد: به منظور حمایت از بخش تولید دامی در سال جاری، 9 هزار تن نهاده های دامی شامل کنسانتره، جو، سبوس و ذرت بین دامداران آملی توزیع شد.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید سالانه 8300 تن گوشت قرمز در آمل شهرستان آمل گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان