Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران در راستای حمایت از مطبوعات استان دیدار کردند.

 به گزارش  خبرنگارآریادفترمازندران درساری، این دیدار که در دفتر علی اکبر صفریان مدیرعامل  صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزارشد ،  عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  صنایع چوب و کاغذ مازندران را یک افتخار صنعتی برای استان خواند که درصد بالایی از نیاز کاغذ برای چاپ رسانه های مکتوب  کشور را تامین می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به صدمه کرونا به مطبوعات کشور از مدیرعامل  صنایع چوب و کاغذ خواست تا با حمایت از مطبوعات استان مقداری از خسارات وارد شده به این بخش جبران گردد.

در ادامه علی اکبر صفریان مدیرعامل  صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن استقبال از پیش نهاد زارع ، قول مساعد داد تا حدالامکان در این زمینه به یاری رسانه های مکتوب استان بیاید .

در پایان مقرر شد تا کاغذ مورد نیاز مطبوعات استان زیر قیمت مصوب کارخانه در اختیار آنان قرار گرفته و رسانه ها نیز با حمایت تبلیغی از این صنعت مهم  استان موجب رونق بیشتر آن شوند .

شایان ذکر است : کارخانه چوپ و کاغذ مازندران در کیلومتر 12 جاده ساری به کیاسر، بزرگترین تولید کننده انواع کاغذ در ایران است و دارای ظرفیت اسمی 175 هزار تن کاغذ در سال است. این کارخانه در وضعیت فعلی فعال‌ترین کارخانه تولید کاغذ در کشور است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمایت صنایع چوب و کاغذ مازندران مطبوعات استان صنایع چوب و کاغذ مازندران مطبوعات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور اظهارداشت: یکی از طرحهای اقتصادی خوبی که در استان بوشهر و شهرستان دشتی در دست اجرا است کارخانه آهک اکباتان می باشد که با توجه به اهمیت و جایگاه این طرح می طلبد هر چه زودتر فعال شود.

معاون اقتصادی استانداری بوشهر بر ضرورت تسریع در راه اندازی این کارخانه تاکید کرد و ادامه داد: راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم می کند.

باستین اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای نرخ بالای بیکاری در سطح استان دارد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح سالانه ۲۰ میلیون یورو محصولات این کارخانه صادر می شود.

کد خبر 6093647

دیگر خبرها

  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد