Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کمبود زیرساخت‌های ورزشی در استان ایلام علاوه بر این‌که مشکلات بسیاری را برای ورزشکاران به دنبال داشته، سبب شده بسیاری از استعدادهای این استان در زمینه‌های ورزشی با توجه به کمبود امکانات شکوفا نشوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، کم‌ توجهی به زیرساخت‌های ورزشی و همچنین عدم تخصیص اعتبارات لازم توسط مسئولان یکی از دلایل اصلی ضعف این حوزه در استان ایلام است، به طوری که برخی از پروژه‌های ورزشی استان نیمه‌کاره رها شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین چمن طبیعی شهرستان چرداول یکی از پروژه‌های ورزشی است که در دهه‌های اخیر به دلیل بی‌توجهی مسئولان و عدم تخصیص اعتبار به‌ صورت کامل از بین‌ رفته است و مسئولان تاکنون اقدامی جهت رفع مشکلات این زمین چمن انجام نداده‌اند.

استاندار اصفهان: ورزشکاران المپیکی در شرایط فعلی می‌توانند به جامعه امید تزریق کنندواکنش بسیج ورزشکاران به اظهارات قلعه‌نویی؛ سال‌هایی که شما قهرمان شدید بی‌عدالتی نبود؟!عاشوری: داوران در ورزشگاه آزادی با گل‌گهر مشکل دارند/ خدا کند این اشتباهات سهوی باشد

لزوم بهسازی زمین

یکی از ساکنان منطقه در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: زمین چمن چرداول چند دهه است که به حال خود رها شده و هم اکنون به یک زمین خشک و بلااستفاده تبدیل شده است.

وحیدی با بیان اینکه ضروری است مسئولان بهسازی و تجهیز این زمین بلااستفاده را در دستور کار قرار دهند اضافه کرد: ساخت این چمن تاثیر به‌سزایی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان دارد.

خاورپور یکی از جوانان چرداولی در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به اینکه ورزشکاران شهرستان چرداول در سال‌های گذشته موفق به کسب افتخارات استانی در این رشته ورزشی پرطرف‌دار شده‌اند افزود: ضروری است مسئولان توجه بیشتری به زیرساخت‌های ورزشی داشته باشند تا شاهد ویرانی چنین پروژه‌های ورزشی در سطح استان نباشیم.

بررسی اسناد زمین

مظفر علی‌شایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام گفت: با توجه به این‌که زمین مذکور در سال‌های گذشته واگذار شده‌، باید اسناد و مدارک زمین مورد بررسی قرار گرفته و در آینده تعیین تکلیف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان این‌که زمین مذکور در گذشته مکانی برای انجام بازی‌های محلی بوده اضافه کرد: در شهرستان چرداول چمن جهت انجام تمرینات و بازی فوتبال ایجاد شده‌ است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

لزوم تجهیز زمین

سخنان مدیرکل ورزش و جوانان در حالی است که بر اساس گفته مدیر اداره ورزش و جوانان چرداول حدود 3 دهه از واگذاری این زمین می‌گذرد.

بلاتکلیفی این زمین با گذشت حدود 30 سال، قطعا بی توجهی مسئولان قبلی به این زمین فوتبال را نشان می‌دهد و باید مدیران کنونی، توجه بیشتری به این مهم داشته باشند.

تجهیز زمین، نیازمند تخصیص اعتبار

علی‌نجات ترحمی نیز در گفت‌وگو با تسنیم گفت: مالکیت زمین مذکور از سال 1370 به اداره ورزش و جوانان واگذار شده‌ است.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان چرداول با بیان این‌که در صورت تخصیص اعتبار اقدامات لازم جهت تجهیز زمین مذکور انجام می‌شود اضافه کرد: امید است مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین فرماندار شهرستان به این مهم توجه ویژه داشته و با تخصیص اعتبار قدم مهمی جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان برداشته شود.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان بسیار ضروری است و تلاش می‌شود جهت توسعه این حوزه در شهرستان چرداول اقدامات لازم انجام شود.

لزوم توسعه زیرساخت‌ها

با توجه به اهمیت و ارزش و تأثیر ورزش در سلامت اقشار مختلف جامعه، مسئولان باید توسعه سرانه‌های ورزشی و توجه عادلانه به ورزش جوانان، همگانی و قهرمانی در تمام شهرستان‌های استان را مورد توجه قرار دهند و مسئولان اداره‌ کل ورزش و جوانان باید با اتخاذ تدابیر لازم و همچنین مشارکت دادن بخش خصوصی و همکاری با صنایع بزرگ استان زمینه را برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف فراهم آورد.

انتهای پیام/180/ح

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توسعه زیرساخت های ورزشی زیرساخت های ورزشی شهرستان چرداول ورزش و جوانان زمین مذکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم