Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از رویترز، خانواده های قربانیان حملات 11سپتامبر اعلام کردند تا زمانی که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا اسناد محرمانه دولتی درباره این حملات را منتشر نکند با مشارکت وی در مناسبت های یادبود این حملات مخالفت می کنند. به باور خانواده های قربانیان حملات یازدهم سپتامبر این اسناد نشان می دهد که رهبران عربستان از این حملات مرگبار حمایت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با نزدیک شدن به بیستمین سالروز حملات یازدهم سپتامبر 1700 نفر از خانواده های قربانیان با انتشار نامه های از بایدن خواستند که تا زمانی که اسناد محرمانه این حملات را فاش نکند حق ندارد در مراسم های یادبود که امسال برگزار می شوند، شرکت نکند.

در این نامه آمده است که اگر بایدن به تعهدات خود عمل نکند و از حکومت عربستان سعودی جانبداری کند با هر گونه مشاکرت وی در هر گونه مراسم یادبود یازدهم سپتامبر مخالفت می کنند و جلوی آن را می گیرند.

خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر از مدت ها پیش تا کنون خواستار آن هستند که اسناد مربوط به نقش عربستان در حمایت مالی از افراد عضو گروه القاعده  که حملات نیویورک و واشنگتن را انجام دادند،فاش شود؛حملاتی که منجر به مرگ نزدیک به 3هزار نفر شد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 جو بایدن حملات یازدهم سپتامبر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 خانواده های قربانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به صدرنشینی استقلال توجه نکند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید درخشان، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر نساجی مازندران اظهار کرد: پرسپولیس بازی سختی برابر نساجی مازندران به نمایش گذاشت و برد شیرینی برابر این تیم داشت. البته گل زودهنگام پرسپولیس در دقایق اول بازی اهمیت زیادی داشت و سبب شد تا تیم از نظر روحی و روانی متحول شود.

بیشتر بخوانید: جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال

وی گفت: هر چقدر پرسپولیس در ۴۵ دقیقه اول بازی خیلی خوب بود در نیمه دوم با از دست دادن سروش رفیعی بازیکن باتجربه خود فشار زیادی را تحمل کرد و همین امر سبب شد که پرسپولیس گل بخورد.

درخشان خاطرنشان کرد: این فشار منجر به آن شد که پرسپولیس در نیمه دوم دفاعی‌تر بازی کند و با عملکرد موثر اورونوف توانست دومین گل خود را توسط این بازیکن وارد دروازه نساجی کند و دوباره تیم که تا حدودی به خاطر گل مساوی عصبی و از نظر روحی و روانی به هم ریخته بود،‌ انگیزه کافی برای ادامه بازی داشته باشد.

وی با بیان اینکه «پرسپولیس کار بزرگی انجام داد،» افزود: پرسپولیس مستحق این ۳ امتیاز بود و سبب شد موقتا صدرنشین شود. البته نساجی تیم خوبی بود اما به دلیل درگیری با یکسری حواشی به ته جدول سقوط کرد و الان نیز در حال دست و پا زدن در ته جدول است تا خود را در لیگ برتر حفظ کند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس امروز کار مهمی انجام داد، در بازی‌های آینده نیز باید با تمرکز بیشتری رقابت‌ها را دنبال کند و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد تا قهرمانی خود را مسجل کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229735 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • حملات چندجانبه به قالیباف، چند ساعت مانده به انتخابات دور دوم /اشتراکات حداقلی در لیست های چندگانه اصولگرایانه
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان
  • پرسپولیس به صدرنشینی استقلال توجه نکند
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • فیلم/ ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • (ویدیو) ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد ۱۱ سپتامبر
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت