Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، به منظور رفاه حال اعضای باشگاه مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آن ها، با انعقاد تفاهم نامه همکاری، زمینه خرید لوازم خانگی سینجر با تخفیف 10 درصدی، برای اعضای باشگاه این بانک فراهم شد.

بر اساس این گزارش، اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران می توانند با مراجعه به پورتال این باشگاه به نشانی: https://club.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

rb24.ir و با ورود به پنل کاربری خود نسبت به دریافت تخفیف خرید از این شرکت اقدام کنند. 

 

پربیننده ترین آغاز ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان مثلث برمودای خلق نقدینگی / موانع پیش روی رییس کل بانک ‌مرکزی بعدی چیست؟ شعب بانک صادرات آماده تحویل کارت یکپارچه بانکی و شناسایی به بازنشستگان کشوری همه امکانات بانک مسکن برای واکسیناسیون بسیج شد شرایط دریافت وام ۲۵میلیونی ازدواج فرزندان بازنشستگان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک رفاه اعضای باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از اجرای طرح نظارت بر واحدهای عرضه کننده فرش و موکت، لوازم اداری و خانگی در هرمزگان خبر داد.

عبدالرضا پیروی‌منش امروز، ۱۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت بر عرضه‌کنندگان لوازم خانگی و اداری گفت: طرح نظارتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی  ادامه داد: فروشندگان فرش، موکت، یخچال، فریزر، یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و لوازم اداری از مواردی هستند که با توجه به پر تقاضا بودن مورد رصد قرار می‌گیرند.

به گفته معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان، این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و حصول اطمینان از استمرار عرضه کالا با قیمت متعارف و بر مبنای فهرست قیمت موجود در نمایندگی‌های فروش و منطبق با نرخ‌های تایید شده انجام می‌شود.

وی نسبت به هرگونه سوءاستفاده و بازارسازی کاذب توسط سفته بازان از طریق امتناع از عرضه و گران‌فروشی هشدار داد و بر برخورد جدی با متخلفین تاکید کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزار و ۶ واحد در این حوزه فعالیت دارند که ۴۱۶ مورد از آن‌ها در مرکز استان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ثبت ۱۴۶ پرونده تخلف قاچاق کالا در۱۶۰۰ مورد بازرسی در استان سمنان کدام تولیدکنندگان داخلی از رهبری خواسته بودند واردات لوازم خانگی ممنوع شود (+متن نامه)

دیگر خبرها

  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!