Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:40:30 GMT

تجلیل از اسدالله یکتا در افتتاحیه «طبقه یک و نیم»

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۴۶۷۷

تجلیل از اسدالله یکتا در افتتاحیه «طبقه یک و نیم»

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» به کارگردانی نوید اسماعیلی شامگاه جمعه ۱۵ مرداد در پردیس سینمایی ملت برگزار شد و در این مراسم از اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما تجلیل به عمل آمد.

همچنین عوامل این فیلم در بخشی از مراسم با پخش ویدئویی از ارشا اقدسی بدلکار سینما که هفته گذشته به دلیل سانحه‌ای در پشت‌صحنه یک اثر سینمایی جان خود را از دست داده بود، یاد او را زنده نگه داشتند و دقایقی به صورت ایستاده به تشویق این هنرمند پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید معلم یکی از مهمانان این مراسم بود که با ابراز ناراحتی شدید از مرگ ارشا اقدسی به توصیف شخصیت او پرداخت، از بی‌توجهی سینمای ایران و مسئولان جشنواره فیلم فجر به رشته بدلکاری گلایه و ابراز امیدواری کرد که مردم و مسئولان در زمان حیات هنرمندان به آنها توجه کنند تا اتفاقات بهتری در مسیر حرفه‌ای آنها رخ دهد.

در بخش دیگری از این مراسم، امین حیایی روی صحنه رفت و به نمایندگی از سینمای ایران و عوامل فیلم «طبقه یک و نیم» لوح تقدیر را به اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما تقدیم کرد.

غلامرضا آزادی تهیه‌کننده این اثر نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که درباره تجربه خود با جوانان و پیشکسوتان سینما در حیطه فیلمبرداری صحبت کرد.

اسدالله یکتا، امین حیایی، غلامرضا آزادی، سیداحمد خمینی، شهره سلطانی، صحرا اسداللهی، سیروس همتی و … از حاضران این مراسم بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سینمای ایران اسدالله یکتا امین حیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها

چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم سینمایی «تاوان» (لایه‌های دروغ) به کارگردانی رامین سهراب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز، «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ و فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت را ثبت کرد.

همچنین مقرر شد اکران فیلم‌های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم