Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رحمان خادم مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در شورای اداری بخش دیشکوک گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا دو ماه آینده گازرسانی به روستا‌های جامانده در دو بخش چاروسا و دیشموک با انتخاب پیمانکار جدید آغاز می‌شود.

خادم افزود: ادامه داد: پارسال طرح گازرسانی به روستا‌های اسفندان، درغک، شوتاور و روستا‌های اطراف به دلیل عدم اجرای تعهدات فسخ قرارداد با پیمانکار نیمه تمام رها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه پیمانکار فعلی خلع ید و پیمانکار جدید ظرف دو ماه آینده عملیات گازرسانی به روستا‌های جامانده در بخش‌های دیشموک و چاروسا را آغاز می‌کند اضافه کرد: همچنین روستا‌های امامزاده نورالدین (ع)، کمردوغ، آبله و شوتاور بخش چاروسا در این طرح جدید گازرسانی  می شوند.   مدیر عامل شرکت گاز استان از افرایش اعتبار این طرح گاز رسانی از  ۳۷ میلیارد تومان به ۷۶ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کنونی و اضافه شدن روستا‌های جدید اعتبار این طرح ۷۶ میلیارد تومان برآورد شده است.   خادم با بیان اینکه  مجوز‌های لازم اخذ شده در حال تعیین پیمانکار و اجرای مناقصه هستیم ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های پیش بینی شده این طرح گاز رسانی تا یک سال و نیم آینده به بهره برداری می رسد.   حبیبی فر بخشدار دیشموک هم گفت: برخی از روستا‌های پرجمعیت بخش دیشموک همچون درغک، اسفندان و سردو گازرسانی نشده اند.   حبیبی فر افزود:  قرار بود در دهه فجر گذشته گازرسانی به روستاهای جامانده اجرا و به  اتمام برسد، اما به خاطر بد عهدی پیمانکار این طرح اجرا نشد.   او با بیان اینکه خط اصلی لوله گاز تا ورودی روستای درغک اجرا شده است ادامه داد: بیش از هزار و  ۳۰۰ خانوار در حومه غربی دیشموک در انتظار گازرسانی هستند.   بخشدار دیشموک با اشاره به مشکل سوخت رسانی در فصل سرما به این روستا‌ها اضافه کرد: انتظار می رود تا هرچه سریع تر پیمانکار فعال معرفی و تا پیش از شروع فصل سرما عملیات گازرسانی به حومه غربی دیشموک اجرا شود. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد گازرسانی به روستاها شرکت گاز گازرسانی به روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری

رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) رخ داده است، افزود: عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه پنج در حین انجام عملیات لوله گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

او ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیرو‌های آتش نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی بمنظور جلوگیری ازآب گرفتگی معابر و براساس برنامه ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز