Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در پایان المپیک توکیو که با ناکامی تیم ملی همراه بود، تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی گرفت. خداحافظی معروف بازتاب زیادی در رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی داشت.

پاسور والیبال کشورمان برای فصل پیش‌رو با تیم بایک موتور چین قرارداد دارد و باید یک فصل دیگر به کار خود در این تیم به عنوان بازیکن ادامه دهد؛ اما نکته جالب توجه اینجاست که یکی از تیم‌های چینی برای فصل بعد به سعید معروف پیشنهاد سرمربیگری داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود معروف هنوز پاسخ قطعی به این تیم نداده و در حال بررسی شرایط است.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید معروف سعید معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان ضمن قدردانی از باشگاه سپاهان به دلیل مهمان نوازی خوب اظهار کرد: فردا بازی سختی را داریم چرا که ما در آخر جدول هستیم و با توجه به اینکه سپاهان در شهر خودش است و با حضور هوادارانش کار ما سخت است.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان جزو تیم‌های قدرتمند است، تصریح کرد: بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم فردا هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اعتراضات این باشگاه به عملکرد داوران در سال‌های گذشته ابراز کرد: به عقیده من چیدمان داوری باید به گونه‌ای باشد که جای هیچ شک‌وشبهه‌ای وجود نداشته باشد یا حداقل کمیته داوری با چیدمان خوب داور خود را در حریم نگه دارد.

وی ادامه داد: زمانی که نسبت به داوری نظراتی وجود دارد بهتر است داور در آن بازی حضور نداشته باشد؛ شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های گذشته بوده است که من در این تیم حضور نداشتم، اما از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد.

پورموسوی در خصوص وضعیت بازیکنان در مقابل سپاهان نیز گفت: محروم و مصدومی نداریم و همه بازیکنان ما در بازی فردا حاضر هستند.

کد خبر 6097665

دیگر خبرها

  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!