Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم پاراتیر و کمان جمهوری اسلامی گفت: با ظرفیت بالای تیم ملی بسیار امیدواریم در رقابت های پارالمپیک صاحب مدال شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جبراییل عبادی  مربی تیم پاراتیر و کمان جمهوری اسلامی از استان قزوین در آستانه اعزام به مسابقات پارالمپیک توکیو به مسابقات المپیک اظهار داشت: تیم تیر و کمان جانبازان و معلولان کشور در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و به یاری خدا این تیم در صورتی که اتفاق غیر قابل پیش بینی رخ ندهد روز 28 مرداماه به کشور ژاپن اعزام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی رغم اینکه مسابقات پارالمپیک به تعویق افتاد اما اردوهای ورزشکاران تعطیل نشد و با جدیت بیشتری تمرین ها ادامه پیدا کرد و در این فرصت تیم به کشور چک برای برگزاری مسابقه اعزام شد و به نوعی این مسابقه پس از دو سال یک مسابقه تدارکاتی برای تیم تیرکمان بود که نتیجه خوبی حاصل شد  و روحیه بازیکنان برای اعزام به مسابقات توکیو افزایش پیدا کرد.

مربی تیم پارا تیر و کمان جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به مسابقه تدارکاتی در چک و همچنین اردوهای مناسب به درخشش بازیکنان و کسب نتایج خوب بسیار امیدواریم. 

عبادی با تاکید بر اینکه اعضای تیم تیرو کمان ایران در آمادگی بسیار خوبی قراردارند خاطرنشان کرد: در مسابقات پارالمپیک دوره گذشته در ریو تیم ایران توانست دو مدال طلا ، یک نقره و دو برنز کسب کند و در مسابقات توکیو هم بسیار امیدواریم تعداد مدال ها را  افزایش داده و رنگ مدال هم  بهتر شود. 

وی گفت: از هفته آینده اردوی متصل به اعزام بازیکنان شروع می شود که آمادگی بازیکنان به نقطه مطلوب و حداکثری خواهد رسید و پس از پایان اردو بازیکنان به توکیو اعزام خواهند شد. 

مربی تیم پاراتیر و کمان جمهوری اسلامی در خصوص رقیبان تیم ملی ایران در مسابقات توکیو بیان کرد: اکثر کشور های راه یافته به پاراالمپیک شرایط خوبی دارند اما ایران همواره در مسابقات یکی از قدرت های رشته تیر و کمان بوده و اکثر کشور ها با قدرت در مسابقات حضور پیدا می کنند اما تیم های چین، روسیه، ایتالیا و آمریکا حریف های اصلی تیم ملی ایران خواهند بود.

عبادی در خصوص ظرفیت های استان قزوین در رشته تیر و کمان جانبازان و معلولان یادآور شد: استان قزوین ظرفیت های بسیار خوبی در رشته تیر و کمان دارد اما متاسفانه افزایش قیمت تجهیزات باعث شده  در چند سال اخیر ورزشکاران کمتری در این رشته جذب شوند. 

وی با بیان اینکه در شهر های آبیک، قزوین و الوند فضاهای اختصاصی برای مسابقات تیر و کمان ایجاد شده بیان کرد: اگر حمایت های دولتی در این رشته برای خرید و تهیه تجهیزات بیشتر شود و در سال های آینده قهرمانان خوبی در رشته تیر و کمان در استان تربیت خواهند شد..

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین تیر و کمان جمهوری اسلامی رشته تیر و کمان مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر

در بخش مردان:ایلیا کاکلی ،صدرا قبادی،بهمن جهدی، علی پیرمرد وحسن پور فتحی برتر شدند.
همچنین در بخش بانوان: زهرا جباریان، الهام جباریان،آیسان پورقاسم ، مبینا شکیب وناهیده شکیب برترین این رقابت‌ها شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان