Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی از شروع به کار ۷۲۹ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری وزارت آموزش و پرورش، در سراسر کشور خبر داد.

مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش با استفاده از کارآمدترین مشاوران متخصص در موضوع انتخاب رشته به یاری داوطلبان کنکور برای انتخاب آگاهانه و آزادانه آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به کیفیت خدماتی که در این پایگاه‌ها ارائه می‌شود، افزود: داوطلبان از رفتن به مراکز انتخاب رشته غیرتخصصی و پرداخت هزینه‌های بالا پرهیز کنند.

شکوهی گفت: مشاوران مراکز آموزش و پرورش ضمن صدور انتخاب رشته به صورت نرم افزاری به ارائه خدمات مشاوره حضوری و تلفنی نیز خواهند پرداخت.

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، از داوطلبان و خانواده آنان خواست ضمن حفظ آرامش خود، با مشورت مشاوران متخصص و در نظر گرفتن تمامی جوانب شخصی و محیطی رشته‌هایی را انتخاب کنند که متناسب با ویژگی‌های شخصیتی، علاقه، توانایی، ارزش‌های فردی و آینده شغلی روشن باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۱ هزار نفر در استان اردبیل، داوطلب کنکور سراسری در پرتقاضاترین رشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ چمنی رئیس ستاد برگزاری آزمون سراسری در استان گفت: داوطلبان رشته علوم تجربی امروز در ۶ حوزه استان در اولین مرحله کنکور سراسری شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • بیش از ۱۱ هزار نفر در استان اردبیل، داوطلب کنکور سراسری در پرتقاضاترین رشته
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم