Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@15:37:48 GMT

برگزاری مراسم تجلیل از اسدالله یکتا

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۵۴۱۸

برگزاری مراسم تجلیل از اسدالله یکتا

در اکران خصوصی فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» به کارگردانی نوید اسماعیلی از اسدالله یکتا تجلیل شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» به کارگردانی نوید اسماعیلی شامگاه جمعه ۱۵ مرداد در پردیس سینمایی ملت برگزار و در این مراسم از اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین عوامل این فیلم در بخشی از مراسم با پخش ویدیویی از ارشا اقدسی بدلکار سینما که هفته گذشته به دلیل سانحه‌ای در پشت صحنه یک اثر سینمایی جان خود را از دست داده بود، یاد او را زنده نگه داشتند و دقایقی به صورت ایستاده به تشویق این هنرمند پرداختند.

امید معلم یکی از مهمانان این مراسم بود که با ابراز ناراحتی شدید از مرگ ارشا اقدسی به توصیف شخصیت او پرداخت، از بی‌توجهی سینمای ایران و مسئولان جشنواره فیلم فجر به رشته بدلکاری گلایه و ابراز امیدواری کرد که مردم و مسئولان در زمان حیات هنرمندان به آن‌ها توجه کنند تا اتفاقات بهتری در مسیر حرفه‌ای آن‌ها رخ دهد.

در بخش دیگری از این مراسم، امین حیایی به دعوت باران نیکراه مجری مراسم روی سن آمد و به نمایندگی از سینمای ایران و عوامل فیلم «طبقه یک و نیم» لوح تقدیر را به اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما تقدیم کرد.

غلامرضا آزادی تهیه‌کننده این اثر نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که درباره تجربه خود با جوانان و پیشکسوتان سینما در حیطه فیلمبرداری صحبت کرد.

اسدالله یکتا، امین حیایی، غلامرضا آزادی، سیداحمد خمینی، شهره سلطانی، صحرا اسداللهی، سیروس همتی و … از حاضران این مراسم بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت بازیگر سینما و تلویزیون اسدالله یکتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد. شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم را به شرح زیر ثبت کرد:

فیلم سینمایی «تاوان» به کارگردانی رامین سهراب زاده و تهیه کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز

فیلم سینمایی «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ

فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت

همچنین مقرر شد اکران فیلم های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر 6091224 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت