Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@08:52:19 GMT

آتش‌نشانی آزادشهر به بالابر ۱۵ متری مجهز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۵۴۵۹

آتش‌نشانی آزادشهر به بالابر ۱۵ متری مجهز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، علی‌اصغر منصوری صبح امروز در نشست با خبرنگاران شرق گلستان اظهار کرد: اقدامات خوبی در دو سال گذشته در حوزه عمرانی و فرهنگی در شهرداری شهر انجام شده که به جرات می‌توان گفت تحول خوبی در نهضت آسفالت در محلات و خیابان‌های اصلی و فرعی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: حجم آسفالت در این دو سال ۱۰ برابر یک دوره شهرداری و شورای شهر بوده منتهی نیاز شهرستان بیش از این حجم کاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار آزادشهر گفت: با مساعدت نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی مبلغ ۳۰۰ میلیون مساعدت از طرف کشور برای شهرداری آزادشهر اخذ شده که به اشتباه به حساب یکی از شهرداری‌های کشور واریز شده و تلاش داریم در این چند روز باقیمانده این مبلغ به‌حساب شهرداری واریز شود، با مساعدت فرماندار شهرستان مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز از طریق استانداری به شهرداری مساعدت شد.

وی ادامه داد: اقدامات اولیه برای احداث مجتمع تولیدی در مکان سنگ‌شکن انجام گرفته که در دوره بعدی شورا و شهرداری این مجتمع به بهره‌برداری خواهد رسید که در کنار فعالیت‌های سنگ‌شکن، محصولات بتنی نیز تولید خواهد شد.

منصوری بیان کرد: مهمترین مشکل شهر در حوزه آتش‌نشانی عدم وجود بالابر در حوادث احتمالی بود که با همکاری شورای شهر و تعمیر یک دستگاه ماشین آلات توانستیم یک بالابر ۱۵ متری را در شهر تجهیز کنیم.

وی ابراز کرد: بدترین قانون در کشور این بود که کارمند شهرداری در انتخابات شورای شهر شرکت کرده و عضو شورا شود که این امر سبب دخالت اعضای شورا در فعالیت‌ها و کارهای شهرداری خواهد شد که این موضوع در دوره فعلی شورای شهر توسط دو عضو وجود داشت و سبب حواشی در برخی موضوعات شده بود.

شهردار آزادشهر خاطرنشان کرد: حدود ۲۱۰ پروژه در این دو سال توسط شهرداری آزادشهر انجام شده و تمامی حقوق خدمات شهری و فضای سبز به روز بوده و تنها دو ماه حقوق این افراد از سنوات بسیار گذشته باقیمانده که ان‌شاالله تا دو ماه آینده پرداخت می شود.

* نظارت و سیاستگذاری از مهمترین وظایف شورای شهر است

عضو دوره ششم شورای شهر و عضو شورای شهر آزادشهر در این نشست اظهار کرد: در این دو سال شاهد افزایش بودجه در شهرداری آزادشهر بودیم و بودجه امسال ۴۰ میلیارد تومان مصوب شده و کلاش داریم این بودجه را در سال ۱۴۰۱ به ۸۰ میلیارد تومان برسانیم.

وی تصریح کرد: بعد از انتخاب شهردار که مهمترین وظیفه اعضای شورای شهر بوده نظارت و سیاستگذاری در چهار سال دوره شورای شهر مهمترین برنامه و هدف شورای شهر است.

عضو دوره ششم شورای شهر آزادشهر خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری اعضای شورای شهر انتخاب شده بعد از انتخاب شهردار تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام را تا پازان دوره ششم شورای شهر به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: در دوره فعلی و گذشته که بنده سه دوره عضو شورای شهر بودم به تمامی هیئت‌های ورزشی مساعدت شد و تلاش داریم تیمداری والیبال را عهده‌دار شویم، تلاش داریم ۵۰ درصد بازیکنان این تیم بومی باشند.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادشهر آتش نشانی شورای شهر شورای شهر دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه آتش‌سوزی درشمس آباد گفت: در ساعت ۱۳:۵۷ ظهر امروز در پی تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران یک مورد حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد در اتوبان قم اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه این منطقه خارج از محدوده فعالیت آتش‌نشانی شهرداری تهران است، ادامه داد: با توجه به حجم تماس‌های شهروندان همکاران ما در ستاد فرماندهی با استعلام از محل و درخواست کمک از سوی آن‌ها یک ایستگاه کمکی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس آباد و باقرشهر در محل حضور داشتند. آتش‌نشانان تهران در محل حادثه مشاهده می‌کنند در یک کارخانه بزرگ مسقف به وسعت دو هزار متر که محل تولید مبلمان‌های پلیمری بوده، بسیار قابل اشتعال است. حدود ۷۰ درصد محل کاملا شعله‌ور بود و سقف‌ها تخریب شده بود.

ملکی تصریح کرد: به گفته افرادی که در محل حضور داشتند، ظروف رنگ و تینر و رزین و مواد اولیه در حجم زیاد در این کارگاه وجود داشت و در مجاورت آن یک کارگاه مواد پتروشیمی نیز وجود داشت که آتش‌نشانان با تعامل ایجاد شده بین آتش‌نشان‌های مراکز مختلف به سرعت وارد عمل شده و در حال حاضر بخش زیادی از آتش خاموش شده، اما همچنان خاموش کردن آتش ادامه دارد و با توجه به تخریب سقف‌ها کار خاموش کردن آتش و لکه‌گیری کمی زمانبر خواهد بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند