Web Analytics Made Easy - Statcounter

تامیرا منسا استاک با کسب مدال طلای وزن ۶۸ کیلوگرم کشتی آزاد زنان در المپیک اولین زن سیاه‌پوستی شد که به این مقام می‌رسد، 

به گزارش فرارو،  تامیرا پس از فینال کشتی در حالی که پرچم آمریکا را دور شانه‌هایش پیچیده بود با خبرنگاران صحبت کرد و گفت: احساسی عالی دارم. عاشق اینم که نماینده آمریکا باشم، عاشق زندگی در این کشورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاشقشم و خیلی خوشحالم که می‌توانم نماینده آمریکا باشم. عاشقشم!

وی مدتی بعد به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که هم به خود افتخار کرده و هم به حریفش، بلسینگ آبورودودو از نیجریه، چون می‌دانسته است هر کدام پیروز شوند، اولین زن سیاه‌پوستی خواهند بود که به جایزه اول در این ورزش می‌رسند و این‌گونه تاریخ‌ساز می‌شوند.

تامیرا در ادامه گفت: این موی طبیعی را ببینید. واقعا ببینید! از قصد موهایم را توپی هم درست کردم تا ببینند که این‌کار را هم می‌توانند بکنند. او افزود که می‌خواهد زنان جوان ببینند که می‌توانی بی‌خیال باشی و خوش بگذرانی و قوی و سخت و سخت باشی و کشتی‌گیر باشی.

شور و شوق بی‌حد و حصر او باعث شده است در المپیک طرفداران زیادی پیدا کند و دنبال‌کننده‌های جدیدی در رسانه‌های اجتماعی داشته باشد.

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: المپیک توکیو سیاهپوستان کشتی المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند

امین میرزازاده ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در حاشیه جام تختی در مورد حضورش در المپیک پاریس گفت: تمام تلاش خود را در المپیک برای کسب مدال خوشرنگ به کار می‌گیرم. امیدوارم مسئولان به آرامش تیم کمک کنند ضمن اینکه رنگرز و کادرش با دانش هستند.

دریافت 22 MB

                 

دیگر خبرها

  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • فال انبیا فردا جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • المپیک شگفتی‌ها
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود