Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:33:24 GMT

مهم‌ترین فاکتورها در خرید دریل

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۵۵۷۹

مهم‌ترین فاکتورها در خرید دریل

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در محیط کار و منزل و همچنین محیط بیرون کارهای مختلف تأسیساتی کوچک و بزرگ در حال انجام است و بعضاً صدای آن برای مدت‌ها شنیده می‌شود. به همین خاطر افراد زیادی هستند که جعبه‌ای پر از ابزار مختلف در منزل و محل کار خود دارند تا ایرادات احتمالی تأسیساتی را رفع نمایند. از مهم‌ترین ابزار موجود در جعبه‌ابزارها دریل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با خرید دریل و استفاده از آن بسیاری از کارهای مربوط به ایجاد روزنه‌هایی برای نصب وسایل مختلف بر روی دیوار و نصب پرده‌ها آسان خواهد شد. کارگاه‌ها و کارخانجات مختلف هم مسلماً با خرید دریل و به کار بردن آن، سرعت زیادی به امور جاری تولیدی خود خواهند داد.

استفاده از دریل کارآیی‌های فراوانی دارد. همین عامل باعث شده است که کارخانه‌های سازنده و تولیدکننده با توجه به مقدار ظرفیت و عملکرد انواع دریل را تولید و روانه بازار نموده‌اند. معیارهای مختلفی برای خرید دریل وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خرید از مراکز مطمئن و توجه به برند دریل اشاره کرد. برندهای معتبر موجود در بازار نظیر توسنبا در نظر گرفتن کیفیت و کارآیی دریل، توانسته‌اند نیاز بسیاری از مصرف‌کنندگان را رفع نمایند.. توسن که در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد، با سال‌ها تجربه توانست در تولیدات خود استانداردهای خود را در سطوح بین المللی ارتقا داده و رضایت مشتریان را کسب کند. کلیه ابزارهای برقی توسن در چین و ابزارهای دستی توسن در چین، تایوان، ایران، آلمان و هند ساخته می‌شود.

آشنایی با انواع دریل جهت خرید دریل

برای خرید هر قطعه و ابزاری ابتدا نیاز هست با انواع مختلف آن وسیله آشنایی داشته تا در هنگام خرید بتوان بهترین نوع ابزار مورد نیاز را با توجه به میزان کارآیی انتخاب کرد. به همین خاطر قبل از اقدام برای خرید دریل بهتر است از انواع مختلف دریل شناختی وجود داشته باشد. با توجه به عملکرد دریل و میزان کاربردی که از آن انتظار می‌رود، انواع دریل را می‌توان به شرح ذیل نام برد.

دریل خانگی و دریل شارژی: بدنه آن کوچک بوده و با توجه به میزان قدرت پایین، جهت امور سبک در منزل و محیط‌های کوچک کاربرد دارد.

دریل پیچ‌گوشتی: نوعی از دریل است که با تعویض مته، می‌توان برای باز و بسته کردن پیچ نیز از آن استفاده کرد.

دریل سرکج: برعکس دریل‌های معمولی، دسته آن کوتاه است که برای مکان‌های گوشه یا با دسترسی مشکل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دریل ستونی: به دلیل محدودیت جابجایی، مناسب کارگاه‌ها و محیط‌های صنعتی می‌باشد.

دریل همزن: برای مخلوط کردن ترکیب سیمان و آماده‌سازی ملات و دوغاب به کار می‌رود.

دریل گیربکسی: کلیدی بر روی آن تعبیه شده است که میزان دور و سرعت با آن تنظیم می‌شود.

دریل چکشی و بتن‌کن و دریل نمونه‌بردار: برای سطوح سخت و بتنی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

فاکتورهای خرید دریل

اولین گزینه‌ای که برای خرید دریل باید مد نظر قرار داد این است که می‌بایستی هدف از خرید و محل مورد استفاده از آن مشخص شود. معمولاً دریل‌های خانگی برقی یا شارژی استفاده بیشتری در بین عموم مردم برای انجام کارهای سبک دارند. لذا بهتر است میزان کارآیی مورد انتظار از دریلی که قصد خرید آن هست مشخص تا برابر هزینه‌ای که پرداخت می‌شود مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه برخی معیارها و فاکتورهای خرید دریل را بررسی می‌نماییم.

سه نظام: شاید مهم‌ترین معیار برای انتخاب خرید دریل توجه به سه نظام است. این قسمت قطعه‌ای که مته بر روی آن بسته می‌شود و بر دو نوع آچارخور و اتوماتیک در اندازه‌های میلی‌متری مختلف وجود دارد.

میزان قدرت دریل: میزان توانی است که می‌بایستی قابلیت انجام کار و هدف مورد استفاده را داشته باشد. برای دریل‌های نوع شارژی بر حسب ولتاژ و برای نوع برقی بر حسب وات مشخص می‌گردد.

طراحی ظاهری و سهولت در استفاده: متناسب با شرایط و قدرت ظاهری فردی، در نوع استفاده از دریل مورد نظر قرار می‌گیرد.

سرعت چرخش و امکان تنظیم کردن آن: مسلماً هر چقدر میزان سرعت که بر حسب تعداد دور در دقیقه بیان می‌شود بیشتر باشد مقدار نیروی وارده نیز بیشتر خواهد شد. چرخش ساعتگرد و پاد ساعتگرد هم در میزان نیروی وارده بر سطح تأثیر دارد.

امکانات و وسایل جانبی: از فاکتورهایی که برای خرید دریل در نظر گرفته می‌شود تعداد و نوع امکانات جانبی دریل نظیر دسته کمکی، خط‌کش، کیف همراه، باتری اضافی برای دریل‌های شارژی و انواع مته و … می‌باشد که هر چقدر بیشتر باشد برای کابر بهتر خواهد بود.

برند و شرکت سازنده: بدون تردید خرید هر وسیله و قطعه‌ای از برند معتبر، هیچگاه خریدار را پشیمان نخواهد ساخت. زیرا شرکت‌های صاحب‌نام و دارای اعتبار سعی‌شان این است که روز به روز بر کیفیت محصولات تولیدی و مورد انتظار مصرف‌کننده بیفزایند. از برندهای معتبری که نمایندگی فروش آن به فروشگاه سوپر ابزار پارس اعطا شده است برند نووا می‌باشد که خریداران زیادی دارند. شرکت نووا از جمله برندهای موفق در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی دستی و برقی است که از سال ۱۳۸۷ آغاز به کار کرده است. شرکت نووا با هدف تبدیل شدن به بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجموعه ارائه کننده ابزارآلات همواره محصولات با کیفیت خود را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش به خریداران ارائه می‌دهد.

هزینه و قیمت خرید دریل

در کنار همه این‌ها قیمت دریل نیز برای مشتری و مصرف‌کننده در زمان خرید دریل اهمیت دارد. برابر معیارها و گزینه‌هایی که عنوان شد، هر چقدر کیفیت و قدرت دریل بالاتر باشد بالطبع قیمت آن نیز نسبت به محصولات مشابه بالاتر خواهد بود. اما باید دقت کرد که چه نوع دریلی برای چه کار و چه هدفی خریداری می‌شود؟ هزینه‌ای که برای خرید پرداخت می‌شود باید متناسب با نوع کاربری و میزان عملکرد دریل در نظر گرفته شود تا لازم نباشد دریلی با قیمت بالا که مصارف مغایر با کاربری دارد خریده شود.

بالطبع خرید دریل برند از فروشگاه معتبر ابزار، خاطر مصرف‌کننده را بابت هزینه پرداختی آسوده خواهد کرد. زیرا ابزار و قطعات برند متعلق به شرکت‌های دارای اعتبار بوده که هدف کلی آن‌ها جلب رضایت مشتری می‌باشد. همچنین پس از خرید، مدت زمان ضمانت و گارانتی هم برای خریدار دارای اهمیت است. زیرا این امکان باید وجود داشته باشد که در صورت به وجود آمدن هر گونه عیب و نقصی در قطعات جانبی و عملکرد دستگاه که در گزینه‌های گارانتی گنجانده شده است، حق قابلیت تعویض برای مشتری محفوظ بماند. فروشگاه سوپر ابزار پارس که بدلیل حسن سابقه چندین ساله در فروش انواع مختلف ابزار و مصالح ساختمانی صاحب نمایندگی مستقیم برندهای معتبر داخلی و خارجی این امکان را برای کلیه هموطنان فراهم آورده است که بتوانند علاوه بر خرید حضوری، با مراجعه به سایت این فروشگاه تمامی ملزومات و نیازمندی‌های خود را سفارش داده و در محل تحویل بگیرند. در کنار آن از پشتیبانی‌ها و خدمات پس از فروش فروشگاه نیز بهره ببرند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5275369

منبع: مهر

کلیدواژه: ماشین ابزار ابزار برقی کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا سیمان تولید داخلی جاذبه گردشگری پیامک سایپا لیزر عکاسی مشهد هتل داری آشپزخانه گردشگری فروشگاه های زنجیره ای برای خرید دریل مورد استفاده مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست

به گزارش صدای ایران از ایرنا سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در همایش "امتنان و تجلیل از کارگران و کارفرمایان و واحد‌های نمونه کارگری خراسان رضوی" در مشهد افزود: کار بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ستون فقرات اقتصاد و کارگر، ستون فقرات تولید است.

وی اضافه کرد: نفس کار و تلاش در مکتب اسلام صاحب ارزش است لذا پیامبر بر دست کارگر بوسه می‌زند از این جهت که کار و کارگر را بزرگ بداند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر عشق به کار باشد بهره وری افزایش می‌یابد و اگر بهره وری افزایش یابد تولید ناخالص داخلی رشد پیدا خواهد کرد و در نهایت سرانه درآمدی مردم بیشتر می‌شود.

مرتضوی با اشاره به این که دهه گذشته ایران با رکود مواجه بوده است به اهمیت نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره و اظهار کرد: لازم است که کارفرمایان تلاش کنند و دولت نیز مصمم است گره از مشکلات مردم باز کند.

وی با اشاره به تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات معیشت و مسکن و بیمه کارگران ادامه داد: یکی از اقدامات این وزارتخانه توزیع کالابرگ الکترونیکی بوده که بار‌ها گفته شده که چرا این کالابرگ به صورت نقدی پرداخت نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیل اصلی نقدی نکردن کالابرگ الکترونیکی را اثرات تورمی آن بر بازار دانست و افزود: بیم از این داشتیم که با نقدی کردن کالابرگ الکترونیکی با یک دست بدهیم و از آن طرف از دست بدهیم.

مرتضوی اظهار کرد: تاکنون اقدامات زیادی برای تسهیل شرایط زندگی کارگران انجام شده که از جمله آن اجرای نظام جامع تامین اجتماعی بوده که کارگران می‌توانند از مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت رایگان خدمات دریافت کنند همچنین از مراکز درمانی دانشگاهی از فرانشیز ۱۰ درصدی بهره گیرند.


کارگر از منظر اسلام ابزار نیست

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: کارگر در منظر و مکتب پویای اسلام ابزار تولید نیست بلکه خالق شمرده می‌شود و در بیان امام صادق (ع)، تلاش کارگر برای تامین روزی حلال مانند فردی است که در راه خدا جهاد می‌کند.

وی ادامه داد: هفته کارگر فرصت مغتنمی است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی، دولتمردان و صاحبان اندیشه به بررسی ابعاد پیدا و پنهان خدمات کارگران بی‌اندیشند، زیرا موضوع کار و کارگر عنصر تعالی دهنده همراه با پیشرفت و آبادانی برای هر جامعه‌ای را رقم می‌زنند.

فروتن با اشاره به دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: ایشان به تفصیل پیرامون مقام کار و کارگر سخن گفتند و تفاوت کارگر را از منظر اسلام با سایر مکاتب را بررسی کردند، زیرا از منظر دین کارگر جایگاه رفیعی دارد و جوهره پیشرفت و تعالی، کار و تلاش بیان شده است.

فروتن با اشاره به نامگذاری و رهنمود سالانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید ایشان بر حوزه اقتصاد بیان کرد: اقتصاد زمینه ساز استقلال هر کشوری است، بر همین اساس در گذشته محتاج واردات بسیاری از لوازم و از جمله خودرو به کشور بودیم ولی امروز موشک نقطه‌زن تولید می‌کنیم.

وزیر کار گفت: برخی دولتمردان همسایه کشور فلسطین اشغالی اگر اراده کنند و اجازه ورود به جوانان انقلابی دهند، رژیم غاصب صهیونیستی از جغرافیای سیاسی جهان اسلام حذف خواهد شد و این در حالی است که این کشور‌ها به خاطر وابستگی اقتصادی اکنون اسیر و وابسته به آن رژیم هستند.

وی ادامه داد: این در حالی است که این کشور‌ها بر سر دریای معدن نفت نشسته‌اند ولی محتاج به دیگران هستند؛ از سوی دیگر و از جمله عدم اعتقاد به خدا و شهوت قدرت نمی‌توانند به مردم مظلوم فلسطین یاری رسانند ولذا اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قطب بندی رایج در جهان را فرو ریخته، به واسطه سرپنجه کارگران کشور است. زیرا آنان، کار را جهاد می‌دانند و با این نگاه، استقلال اقتصادی را پیگیری و زمینه سازی می‌کنند.

فروتن همچنین به انتقاد به موضوع دو قطبی سازی بین کارگر و کارفرما افزود: این در حالی است که با کمک کارگران، بنگاه‌های اقتصادی توسعه و گسترش پیدا می‌کنند و امکان حضور کارگران دیگر فراهم می‌شود و این همدلی در نهایت موجب پیشرفت کشور است و اگر توان علمی کارگران نبود، امروز در معادلات جهانی نمی‌توانستیم اثرگذار باشیم.

وی ادامه داد: کشورما اکنون در مسیر به رشد اقتصادی است و با همکاری و همدلی مردم این مسیر همراه با جهش خواهد بود و از سوی دیگر دولت مشتاق است تا آحاد مردم صاحب سرمایه شوند و در این راستا در حال تلاش هستیم.

وزیر کار اظهار کرد:متاسفانه به دلیل پاره‌ای از ملاحظات همچون نگاه به لبخند و اخم بیگانگان یک دهه در رکود بودیم و رشد اقتصادی در حدود نیم درصد بود؛ نقدینگی رو به افزایش همراه با تورم غیر منطقی در کشور شکل گرفت ولی دولت سیزدهم در پی کنترل تورم و رشد اقتصادی است.

این مقام مسوول گفت: دولت کاهش رشد تورم به زیر ۳۰ درصد را در سال جاری هدف‌گذاری کرده است تا در نهایت معیشت مردم بهبود یابد.

فروتن افزود: باید به مسکن کارگران توجه شود در حوزه مسکن کارگری بستر‌های مناسبی مهیا است و کارآفرین‌ها می‌توانند در نزدیکی کارگاه خود، مکان مناسبی برای مسکن کارگران خود تهیه کنند و این موضوع در تولید ناخالص کشور و بهبود رشد اقتصادی تاثیر گذار است. همچنین با افزایش مناسب شرایط بیمه درمان و تکمیلی و تهیه مسکن مناسب در نهایت هزینه کارگران کاهش یافته و سفره آن بزرگتر و بهتر می‌شود.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت:کارگران و کارفرمایان دوبال تولید در کشور هستند که سالیان سال مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفته اند.

سید هادی طباطبایی افزود: با وعده رهبر انقلاب در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد و تلاش شما کارگران در جنگ اقتصادی و تولید تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: در دفاع از امنیت خود تمام قد ایستاده ایم و زحمات شما در حوزه اقتصادی پشتوانه، گسترش حوزه امنیت و دفاعی کشور را در پی دارد.

معاون استاندار اظهار کرد: وعده صادق، به پشتوانه حضور مردم شکل گرفت و زمانی که رژیم اشغالگر قدس به سفارت کشورمان تجاوز کرد، اسراییل را از خاک خودمان و با موشک ادب کردیم و دشمن فهمید که دیگر دوران بزن در رو تمام شده است.

وی گفت: جمعه هفته آینده، دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات برگزار می‌شود و مردم با حضور گسترده خود همچون مرحله قبل دشمن را نا امید می‌کنند.

طباطبایی افزود: دشمن پیش بینی کرده بود در مرحله اول انتخابات مشارکت مردم در حدود ۲۰ درصد باشد ولی با حضور مردم جشم دشمن کور شد و استان خراسان رضوی توانست در میان کلان استان‌های کشور با حضور بیش از ۴۷ درصد مردمرتبه نخست را کسب کند.

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • به‌زودی تشخیص سه نوع خطرناک سرطان با یک قطره خون ممکن می‌شود
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید