Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@18:25:42 GMT

دبل ناصر حجازی با کاشته‌ای 30متری(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۵۶۶۸

ناصر حجازی دروازه بان فقید استقلالی ها و تیم ملی سابقه حضور در خط حمله را هم داشت

به گزارش"ورزش سه "، ناصر حجازی دروازه دوم قرن آسیا و تیم ملی ایران که سابقه حضور در تیم های شهباز و استقلال تهران را دارد ،علاوه بر دروازه بانی علاقه زیادی به حضور در خط حمله و گوش راست را نیز داشت.


حجازی  که از ورزش بسکتبال به فوتبال روی آورد در مرداد ماه سال 59 و یک ماه قبل از حضور ایران در  رقابت های جام ملتهای آسیا 1980کویت همراه با تیم منتخب تهران سفری به شهسوار داشت و با این تیم برابر تیم منتخب این شهر در گوش راست به زمین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجازی در این دیدار که با نتیجه تساوی سه بر سه به پایان رسید گل اول تهران و بازی را روی ضربه کاشته ای از فاصله سی متری به ثمر رساند.حجازی در ادامه و در اواخر بازی گل تساوی منتخب تهران را در پنج دقیقه مانده به پایان بازی به ثمر رساند تا منتخبین تهرانی با شکست روانه پایتخت نشوند.

 

ناصر حجازی برگی از تاریخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناصر حجازی برگی از تاریخ ناصر حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی سرمربی پیکان روز پنجشنبه در مصاف با مس رفسنجان ترکیبی غافلگیرکننده را به زمین فرستاد. او جوان‌های زیادی را در ترکیب تیمش قرار داد که یکی از این نفرات محمدرضا دیناروند گلر 21 ساله این تیم بود.

دیناروند که محصول آکادمی باشگاه استقلال است و تا ابتدای فصل جاری هم به‌عنوان گلر سوم یا چهارم در تمرینات این تیم حضور داشت، امسال به پیکان تهران پیوست و روز پنجشنبه مقابل مس برای اولین‌بار در ترکیب خودروسازان حضور پیدا کرد.

این دروازه‌بان جوان در طول 120 دقیقه مسابقه با مس رفسنجان با عکس‌العمل‌های خوب خود نشان داد که آینده مناسبی در انتظارش است و یک دروازه‌بان خوب به فوتبال ایران معرفی شده است.

دیناروند با سیوهای متعدد و خوب توانست نقش مهمی در رفتن بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی داشته باشد؛ هرچند که در ضربات پنالتی نتوانست کاری انجام بدهد و برای تیمش مفید باشد.

بی‌شک دروازه‌بان جوان خودروسازان نشان داد که می‌تواند در آینده برای تیمش مفید باشد؛ البته که حضور او با توجه به سابقه چند سال حضور در استقلال و جدایی از این تیم به حسرتی بزرگ برای طرفداران آبی‌پوش تبدیل شود.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • مومنی: ببینید عزیزان با نرخ تورم در ایران چه گلی کاشته‌اند!
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!