Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اصفهانی روز شنبه در جلسه کمیته هماهنگی مبارزه با مفاسد اجتماعی با محوریت عفاف و حجاب  با اشاره به وظایف تخصصی دستگاه‌های اجرایی درخصوص حجاب افزود: سیاست‌ها و راهکارها درراستای وظایف تخصصی دستگاه‌های قانونگذار و اجرایی نشان از آن دارد که ما در حوزه عفاف و حجاب با کمبود مصوبه مواجه نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: آنچه ما امروز در بحث حجاب در سطح جامعه شاهد آن هستیم حاصل اجرا نکردن این مصوبات است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: هماهنگی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های دخیل در موضوع عفاف و حجاب ضروری است تا بتوانیم وضعیت بهتری را برای استان رقم بزنیم.

وی گسترش و فراگیری فضای مجازی در سالیان اخیر را موضوعی دانست که نباید از نظر دور داشت و گفت: در این رابطه علاوه بر فضای واقعی، شاهد بروز تخلفات و جرایم احتمالی مرتبط با مبحث عفاف و حجاب در فضای مجازی نیز هستیم.

اصفهانی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های دخیل حوزه فعالیت خود را به فضای مجازی نیز گسترش دهند افزود: شناسایی صفحاتی که در فضای مجازی موارد منافی عفت را ترویج می‌دهند، بررسی صفحات وابسته به کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از سوی پلیس فتا و بازرسی اصناف و پیگیری تخلفات احتمالی و دیگر موارد از جمله اقداماتی است که انجام آن ضرورت دارد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، وزارت بازرگانی، سازمان صدا و سیما، سازمان ملی جوانان، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت علوم، مرکز امور زنان و خانواده، وزارت ارتباطات، سازمان تربیت بدنی، شهرداری، وزارت بهداشت، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، سازمان بهزیستی، وزارت امور خارجه، وزارت کار و امور اجتماعی، مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، قوه قضاییه، وزارت مسکن و شهرسازی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی مقاومت بسیج و وزارت راه و ترابری از جمله ۲۶ دستگاه دخیل در مقوله ساماندهی عفاف وحجاب هستند.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب دادستانی کل کشور اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب دادستانی کل کشور اصفهان روز عفاف و حجاب دادستانی کل کشور اصفهان عفاف و حجاب فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، این سازمان نسبت به رفع مشکل درختان خطر آفرین اقدام کرده است.

مجتبی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش میزان سقوط درختان خشک در شهر اصفهان اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری این کلان‌شهر برای پیشگیری از هرگونه حادثه جانی و مالی در روزهای تعطیل اقدام به ایمن‌سازی خیابان‌ها، حذف و اصلاح درختان خطرآفرین کرده است.

وی افزود: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان نسبت به رفع مشکل درختان خطر آفرین اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: رسالت سازمان پارک‌ها نگهداری از میراث چندین ساله اصفهان است.

حق‌شناس با اشاره به درختان با تاج سنگین بیان کرد: مسئولان تلاش کردند در صورت سلامت درخت برای حفظ آن، تنها شاخه یا دستک‌های خطر آفرین و مزاحم را حذف کنند.

وی خاطرنشان کرد: درختان خشک با سقوط احتمالی روبه‌رو هستند و باید قبل از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو نسبت به رفع خطر آن‌ها اقدام شود؛ درختان مسن نیز که به سن بهره‌برداری رسیده‌اند، در سطح شهر شناسایی شده‌اند و با تأیید کمیسیون حفظ و گسترش، در حال ایمن‌سازی هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: ایمن‌سازی درختان به دلیل خلوت بودن شهر در روزهای تعطیل انجام شده‌است تا به آسانی از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو جلوگیری شود.

کد خبر 750971

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • (تصاویر) تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب