Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:03:00 GMT

انگلیس؟ دوباره به رم برگشت! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۶۳۱۶

انگلیس؟ دوباره به رم برگشت! (عکس)

کری فوتبالی ایتالیایی ها و انگلیسی ها با نتیجه ای که در دوی 4 در 100 متر المپیک رخ داد، یک بار دیگر به اوج رسید.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی تیم ملی ایتالیا در یورو 2020 با کسب پیروزی مقابل انگلیس در لندن، اتفاقی بود که آغاز یکی از تاریخی ترین کری های فوتبالی بود؛ جامی که انگلیسی ها معتقد بودند با قهرمانی در یورو به خانه برخواهد گشت، پس از پیروزی ایتالیا مقابل سه شیرها در ومبلی لندن، راهی ایتالیا شد؛ این سوژه ای بود که حتی در جشن قهرمانی بازیکنان ایتالیا هم شاهد اشاره مستقیم به آن بودیم که حسابی سر و صدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در غیاب یوسین بولت، جاماییکا حرفی برای گفتن در دوی سرعت مردان المپیک توکیو 2020 نداشت و این بهترین فرصت برای ایتالیایی ها بود که در این ماده ها طلایی شوند. کسب طلای 100 متر یک افتخار بزرگ برای ایتالیا بود؛ لامونت مارسل جاکوبز، دونده ایتالیایی با ثبت زمان 9 ثانیه و 80 صدم ثانیه بعد از 3 دوره صاحب مدالی شد که تحت سلطه کامل بولت بود.

 

تیم قدرتمند ایتالیا در سرعت، روز گذشته طلای 4 در 100 متر را هم مال خود کرد؛ جایی که رقابت نزدیکی را بین دوندگان این کشور با انگلیسی ها به ویژه در نفرات پایانی شاهد بودیم به گونه ای که آنها با اختلاف یک صدم ثانیه طلای المپیک را از چنگ انگلیس در آورده و مال خورد کردند. (37.50 در برابر 37.51)

 

 

هنگامی که سی جی یوجا، ژارنل هیوز و ریچارد کیلتی آنها را در تعویض نهایی پیشتاز مسابقه قرار دادند، تیم چهار نفره بریتانیا تصور می کرد که مدال طلا را به چنگ آورده است، اما فیلیپو تورتو از ایتالیا توانست در آخرین لحظه از نتاناییل میچل-بلیک پیشی بگیرد. نتیجه این مسابقه باعث شد تا ایتالیا یک بار دیگر برابر یک تیم ورزشی از انگلیس به برتری برسد، همین ماه گذشته در ومبلی لندن بود که تیم ملی فوتبال انگلیس در فینال یورو 2020 در ضربات پنالتی برابر آتزوری شکست خورد و قهرمانی اروپا را از دست داد. 

 

این موفقیت مهم باعث شد تا تیتر اول روزنامه های امروز ایتالیا به دوی 4 در 10 متر المپیک اختصاص یابد؛ جایی که بازهم می توان رد پای کری بازگشت قهرمانی به خانه را در آن ببینیم.

 

 

 

 

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)

از هفته سی و پنجم رقابت های سری آ ایتالیا امشب از ساعت 22:15 ساسولو میزبان اینتر بود و موفق شد قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل ایتالیا را با یک گل مغلوب کند.

دانلود (56MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)