Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:20:54 GMT

«شیوه نامه اجرایی فرآیندهای امور جاری مهدهای کودک»

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۶۳۳۲

«شیوه نامه اجرایی فرآیندهای امور جاری مهدهای کودک»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به منظور تسریع و تسهیل امور جاری مربوط به مهدهای کودک در دوره انتقال از سازمان بهزیستی کشور به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، «شیوه نامه اجرایی فرایندهای امور جاری مهدهای کودک»، از سوی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این شیوه نامه، لازم است؛ مدیران کل ادارات آموزش و پرورش استان ها ضمن ایجاد دبیرخانه کارگروه استانی در اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و فعال نمودن کارگروه انتقال استانی، نسبت به رفع مشکل مهدهای کودک استان اقدام و نتیجه را به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، ارائه کنند.

در این شیوه نامه آمده است؛ سایردرخواست‌های مؤسسان مهدهای کودک که طبق این شیوه نامه قابل بررسی در کارگروه انتقال استانی نمی‌باشد، از قبیل؛ پرونده های بلاتکلیف در ادارات بهزیستی استان و.... با قید فوریت احصا و جهت اخذ تصمیم نهایی از طریق دبیرخانه کارگروه استانی به دبیرخانه کمیته انتقال کشوری ارسال گردد.

کد خبر 5275562

منبع: مهر

کلیدواژه: تعلیم و تربیت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک مهد کودک مراسم تحلیف شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا دانشگاه فرهنگیان پیروز حناچی پیش بینی وضعیت هوا کیفیت هوای تهران مهدی چمران پلیس راهور قوه قضاییه سازمان امداد و نجات هلال احمر مهدهای کودک شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین

سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست با دستگاه های خدمات رسان با محوریت منطقه گردشگری دربند سرعین اظهار کرد: آب و فاضلاب در کنار تامین آب به شکل موقت قرار شد به سرعت عملیات اجرایی انتقال آب دایمی به این طرح عظیم گردشگری را به ظرفیت دو متر مکعب اجرایی و عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: خط انتقال در حال اجراست و پیش بینی می شود با سرعت عملیاتی انتقال آب به پل معلق سرعین تا افتتاح این طرح گردشگری مورد بهره برداری قرار گیرد.

میرجعفریان افزود: میراث فرهنگی با هماهنگی آب و فاضلاب استان اردبیل باید در تامین اعتبار مورد نیاز تلاش کرده تا مخازن و خط انتقال در موعد مقرر تکمیل و پروژه به شکل کامل با زیرساخت تامین آب شرب و بهداشتی آماده بهره برداری شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس