Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: عابران پیاده فقط از روی پل‌های عابر پیاده تعبیه شده در بزرگراه‌ها تردد کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ احسان مومنی با بیان این مطلب گفت: در محدوده آزادراه مسیر غرب به شرق بعد از پل شرقی عابر پیاده علیرغم توصیه‌های مکرر پلیس راهور مبنی بر عدم حضور و رد شدن از عرض بزرگراه‌ها و خطرات ناشی از آن، قصد رفتن به آن طرف بزرگراه را می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در همین لحظه یکدستگاه سواری ساینا که در این محدوده در حال تردد بوده ناگهان این عابر پیاده را مقابل خود می‌بیند که در این رویارویی عابر و خودرو، تصادف شدید روی می‌دهد و در این حادثه متاسفانه عابر پیاده بی احتیاط در همان محل حادثه فوت می‌کند.
سرهنگ مومنی گفت: بلافاصله تیمی از کارشناسان منطقه 27 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف تلخ، به بررسی علل و عوامل این تصادف فوتی اقدام کردند.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: به طور قطع کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص سهم تقصیر، قدری را هم به عابر پیاده خواهد داد که در آن ساعت و در وسط راه ورود ناگهانی به بزرگراه داشته و باعث بروز این حادثه گردیده است و حتما به راننده ساینا نیز به دلیل بی توجهی به جلو سهم تقصیر داده خواهد شد.
سرهنگ احسان مومنی از عابران پیاده خواست هیچ گاه برای کم کردن مسافت و خستگی به ویژه در شب‌ها از عرض معابر بزرگراهی حرکت نکنند و حتما از پل‌های هوایی نزدیک استفاده نمایند تا جان خود و دیگران به خطر نیفتد و شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح شهر تهران نباشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عابران پیاده پلیس راهور تهران بزرگ عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۸۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در شبانه روز گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۱ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۱۲ هزار و ۶۱۴ فقره تخلف راهور نیز دیروز در شهرهای استان جریمه شدند که سه هزار و ۷۵ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین دیروز ۱۰۸ فقره تصادف جرحی با ۱۱۴ مصدوم و ۵۸۱ فقره تصادف خسارتی در شهرهای استان رخ داده است.

سرهنگ اسدنژاد افزود: با رعایت قوانین راهور تا میزان زیادی از بروز تصادفات کاسته می شود.

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران