Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن اگر اقتصاد را هدف می گیرد به این دلیل است که به فرهنگ ضربه بزند و این همه خیمه شب بازی‌های سیاسی و ایجاد سرگردانی نیز برای آسیب به فرهنگ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با دست‌اندرکاران اعتلای فرهنگی شهر بیرجند اظهار داشت: طبق روایات در بین کارهای خیر، بالاتر از همه هدایت انسان‌ها است، کار خود را توسعه و گسترش دهید چون شرایطی که در دنیا است فرصت را زود می گیرد، هر چه تولیدات فرهنگی تقویت شود زمینه‌های ظهور و نجات انسان هم نزدیک‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شما شرایط جهان را تغییر می‌دهید و طرفدار زیاد دارید چرا که خود مردم غرب که حکومتش سرکرده استکبار جهانی است اما مردم غرب نخستین مخالفان آنها و طرفدار شما هستند، امروز دنیا دو قطب عدالت خواه و استکبار شده است.

امام جمعه بیرجند گفت: شما واقعا اگر مسائل را به صورت تخصصی و علمی و با قالب‌های تبلیغاتی صحیح و با حضور در صحنه‌ها ادامه دهید خودش توسعه ایجاد می‌کند.

وی افزود: نوجوان عزیزی که بیاید بهره‌مند شود و از این فرهنگ اسلامی توشه بردارد خودش بهترین مبلغ برای اسلام است و به صورت ضریب و تصاعدی گسترش می یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی، ابراز داشت: خیلی برای کار خود ارزش قائل شوید آن هم به صورت هماهنگ، شما قدم به پیش بگذارید خدا هم شما را کمک می کند، فتح و پیروزی در انتظار شما است چون وقتی اندیشه تغییر کرد تمام پیروزی اینجا است.

فرمانده سپاه استان مرکزی: برای پاسخ محکم به تهدیدات و توطئه‌های دشمنان باید در همه زمینه‌ها قوی شد سرلشکر سلامی: قدرت دفاعی و تهاجمی ما برای واکنش های سخت به هر دشمنی کاملاً آماده است عضو مجلس خبرگان رهبری: ایستادگی در برابر دشمن مهم‌ترین درس مباهله است

وی ادامه داد: وقتی پیروزی، پیروزی است که پیروزی در اندیشه و عقیده باشد و این مربوط به کار شما است، خدا ارواح طیبه شهدا را از ما راضی کند، آن ها کارهای سخت افزاری را با فدای جان انجام دادند که شما در نرم افزار بتوانید موفق باشید.

عبادی با بیان اینکه دشمنان با انواع و اقسام روش‌ها در صحنه‌های مختلف سعی دارند به کشور ما آسیب وارد کنند، اظهار داشت: بیش از 40 سال است همه عناصر استکبار می گویند ایران باید تغییر جهت بدهد، منظور آنان از تغییر جهت این است که فرهنگ که روی ارزش‌های انسان کار می کند باید از بین برود.

وی با بیان اینکه ارزش انسان به نوع اندیشه او است افزود: کاری که شما طرح و برنامه آن را پیاده سازی و تعقیب می کنید در مدار اندیشه است که مهم ترین مسئله جهان هستی و در فلسفه خلقت است.

عبادی خاطر نشان کرد: تمام طبقات مختلف در نوع عمل و رفتار در اندیشه مشخص می شود، وقتی اندیشه یک انسان بالاتر از حد یک حیوان نیست ارزش او از حیوان پایین تر می آید چون حیوان چیزی را ضایع نکرده و طبق طبیعت خود رفتار کرده اما انسان ابزار رشد داشته اما آن را به کار نگرفته است.

امام جمعه بیرجند، اظهار داشت: تمام جنگ و جدل‌های تاریخ و تمام محاسن و معایب با اندیشه سنجیده می شود، ارزش هر کار و امری در اندیشه است و ارزش اندیشه نیز در نقطه هدف آن است.

وی افزود: وقتی انسان به بلوغ انسانیت نرسد و در حد همان جنین بماند یک حیوان است و حیوان هم جز درندگی چیزی ندارد.

امام جمعه بیرجند، ابراز کرد: کاری که امروز شما انجام می دهید از بالاترین کارها است که پیغمبران هم برای همین مبعوث شدند، شما هستید که به انسان ها ارزش اعطا می کنید، این فرصتی که دست شما است در دست دیگران نبوده است، به کدام پیغمبر و امام اجازه دادند که حرف بزند، در دوران معاصر خودمان دورانی بود که اگر کسی یک درس نهج البلاغه برای یک نفر شروع می کرد ساواک جلوی او را می گرفت.

وی افزود: ضمن تشکر و دعای خیر از طرح، گزارش و اقداماتی که ارائه کردید، شما باید این کار را را گسترده تر و با شتاب مناسب ادامه دهید چرا که امروز ما در بهترین شرایط هستیم، از فرصت‌ها بیشترین استفاده را انجام دهید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: دشمنان با انواع و اقسام روش‌ها در صحنه‌های مختلف سعی دارند به کشور ما آسیب وارد کنند اما آنها به صورت فوق تخصصی روی مقوله فرهنگ کار می کنند، دشمن اگر اقتصاد را هدف می گیرد و می‌زند به این دلیل می‌زند که به فرهنگ برسد، غرض اصلی حجم بالای تبادل مواد مخدر در جامعه آسیب زدن به فرهنگ است، این همه شب خیمه بازی‌های سیاسی و ایجاد سرگردانی نیز برای آسیب به فرهنگ است.

وی ادامه داد: بیش از 40 سال است همه عناصر استکبار می گویند ایران باید تغییر جهت بدهد، منظور آنان از تغییر جهت این است که فرهنگ که روی ارزش‌های انسان کار می کند باید از بین برود و بقیه امور مانند سلاح هسته ای و اورانیوم و این ها بهانه‌ای بیش نیست.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی بیان کرد: خدا به شما فرصتی داده و زمینه مناسبی فراهم کرده که دست این جوان و نوجوان عزیز را بگیرید.

انتهای پیام/254/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی تغییر جهت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از وصل‌شدن آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق تحت تأثیر سیلاب استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زیرکوه، مهدی دوستی صبح امروز در بازدید از مناطق سیل زده زیرکوه اظهار داشت:  16 روستا و 14 پاسگاه مرزی با جمعیت متأثر 7200 نفر درگیر پیامدهای سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستاها به صورت موقت برطرف شده است.

وی ادامه داد: اکیپ‌های عملیاتی از مرکز استان و شهرهای همجوار در کنار اکیپ های مستقر در شهرستان زیرکوه در سه شبانه روز بصورت مستمر تلاش نموده و با توجه به خرابی جاده های مواصلاتی و خساراتی که برای شبکه برق شهرستان پیش آمد، آبدار شدن روستاها با مشکلاتی همراه شد که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران قطع آب روستاها مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب به صورت دقیق هستند تصریح کرد: حدود 50 کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود 50 میلیارد تومان می باشد. باید برخی از خطوط انتقال آسیب دیده به صورت ویژه اصلاح گردد تا در تابستان مشکلی برای تأمین آب شهروندان نداشته باشیم.

وی ادامه داد: حساس ترین خط آسیب دیده، 8 کیلومتر لوله 300 جی آرپی بمرود_ حاجی‌آباد است که به صورت کامل از بین رفته است، ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم به صورت جدی آسیب دیده است.

مدیرعامل آبفای استان خراسان جنوبی تأکید کرد: در حال حاضر آب موردنیاز شهروندان تنها از یک خط تأمین می‌گردد، لذا اصلاح این خطوط قبل از  تابستان بسیار حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام/250/

دیگر خبرها

  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار