Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، با نزدیک شدن به بیستمین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر، اعضای خانواده قربانیان این واقعه روز جمعه با انتشار نامه‌ای از بایدن خواستند تا در صورت عدم انتشار اسناد در مراسم یادبود امسال شرکت نکند.

در این نامه آمده است: پس از بیست سال، هیچ دلیلی وجود ندارد با ادعاهای غیر موجه مثل  امنیت ملی یا موارد دیگر ، این اطلاعات همچنان تحت پوشش محرمانه باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسندگان این نامه عنوان داشتند:  اما اگر رئیس جمهور بایدن تعهدات خود را زیر پا بگذارد و خود را با دولت عربستان همسو کند، ما مجبور خواهیم بود علناً به هرگونه مشارکت دولت وی در مراسم یادبود مربوط به سالگرد ۱۱ سپتامبر اعتراض کنیم.

تعداد امضاکنندگان این نامه حدود ۱۷۰۰ نفر است که مستقیماً تحت تأثیر حملات قرار گرفتند.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت که مقامات کاخ سفید جلسات متعددی با خانواده قربانیان برگزار کردند.

خانواده های قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر مدتهاست خواستار افشای اسنادی در مورد نقش احتمالی عربستان در تأمین مالی افراد مرتبط با القاعده هستند که حملات به نیویورک و واشنگتن را انجام دادند. 

کد خبر 619310 برچسب‌ها جوزف بایدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جوزف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک روزبه چشمی یکی از مهره‌های تأثیرگذار استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده است. بازیکن باتجربه آبی‌ها که نقش مهم و کلیدی در خط دفاعی تیم داشته و در مسابقاتی که به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده نیز نمره قبولی دریافت کرده است.

روزبه در این فصل یک گل سرنوشت ساز و سه امتیازی را در جدال برابر سپاهان وارد دروازه پیام نیازمند کرد. گلی که ممکن است سرنوشت قهرمان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر را تعیین کند و جام را به اردوی آبی‌های پایتخت بیاورد.

چشمی طی دوران حضور در استقلال که به بیش از 200 بازی رسیده، تنها هشت بار موفق به گلزنی شده است اما تیم‌هایی که این بازیکن برای گلزنی انتخاب کرده، جزو تیم‌های قدرتمند و مدعی هستند.

در لیگ برتر، او توانسته است مقابل پرسپولیس، سپاهان، ملوان (تیم‌های دوم تا چهارم جدول فعلی) فولاد، ذوب آهن و استقلال خوزستان گلزنی کند. این بازیکن در لیگ قهرمانان نیز دروازه الدحیل را گشوده تا در آسیا نیز موفق به گلزنی شود.

در میان فهرست قربانیان خاص و کم تعداد چشمی، قرار نگرفتن نام تراکتور نیز خودنمایی می‌کند. تیمی که روز چهارشنبه به مصاف استقلال می‌رود و باید دید که روزبه موفق به گلزنی خواهد شد و یا اینکه حداقل می‌تواند زمینه ساز پیروزی تیمش شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • بایدن از تحریم گردان‌های نظامی رژیم صهیونیستی صرفنظر کرد
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید