Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@12:38:01 GMT

«کولبرف» به ۲ جشنواره جهانی راه یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۶۶۰۰

«کولبرف» به ۲ جشنواره جهانی راه یافت

فیلم سینمایی «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی‌لرگانی به جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو و جشنواره بزمن ایالات مونتانا راه یافت.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی لرگانی به چهاردهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو و چهارمین جشنواره بزمن ایالت مونتانا (Bozeman internatioal film frstival - BZN) راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«کولبرف» در جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو که ۱۸ و ۱۹ سپتامبر مصادف با ۲۷ و ۲۸ شهریورماه برگزار می‌شود، اکران خواهد شد.

جشنواره بزمن نیز در تاریخ ۹ سپتامبر مصادف با ۱۸ شهریورماه برگزار می‌شود.

«کولبرف» اولین فیلم بلند میلاد منصوری است که پیش از این در اولین حضور بین‌المللی خود در ۶ بخش نامزد دریافت جایزه از جشنواره فیلم بلغارستان شد. همچنین مهدی رضایی برای فیلمبرداری و زنده‌یاد علی انصاریان برای بازیگری مرد جایزه این جشنواره را از آن خود کردند. این فیلم همچنین برنده چهار جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره آمریکای جنوبی شد. حسین سلیمانی نیز به تازگی جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره سی‌ئته برزیل دریافت کرد. فیلم «کولبرف» از ١٨ الی ٢۵ جولای (٢٧ تیر الی ۵ مرداد) در جشنواره نوزده ساله ایشیا ایتالیا به مدت سه روز اکران شد.

بازیگران فیلم عبارتند از: حسین سلیمانی، حسین مهری، دنیز متوسلی، مهتاب ثروتی، چیا بابامیری، علی فراستی، آرتین امجدی، با حضور پیام احمدی‌نیا و با هنرمندی زنده‌یاد علی انصاریان.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: میلاد منصوری نویسنده و کارگردان، سید روح‌الله حسینی لرگانی تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار، مهدی رضایی مدیر فیلمبرداری، فرشید احمدی مدیر صدابرداری، عماد خدابخش تدوینگر، حسین قورچیان صداگذار، فرهاد عسگری طراح صحنه، مریم میرباقری طراح لباس، محمدرضا میرباقری طراح گریم، محمدعلی ناظم‌زاده ساخت موسیقی، فربد جلالی اصلاح نور و رنگ، امیرحسین خنجری طراح بدلکاری، ایمان کریمیان جلوه‌های ویژه میدانی، بیتا اخلاقی جلوه‌های بصری، میثم بیدقی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، رویا بابابیگی منشی صحنه، هادی قنبری مدیر تولید، سولماز اعتماد پخش بین‌الملل، کیمیا پوراحمد عکاس، چیا بابامیری مشاور لهجه، سینا افشار طراح گرافیک، آوا فیاض مدیر تبلیغات و روابط عمومی.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیلم های سینمایی فیلم های ایرانی جشنواره سان فرانسیسکو میلاد منصوری جشنواره فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

مهاجم لهستانی بارسلونا کسب جایزه پیچیچی را دور از دسترس نمی‌بیند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که در برتری 4 بر 2 شب گذشته (دوشنبه) بارسلونا مقابل والنسیا در هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا هت‌تریک و به این تیم برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانانش و بازگشت به رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کرد و پس از این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در این خصوص گفت: مهمترین چیز این است که حتی با وجود دریافت 2 گل، ما می‌توانیم 3 یا 4 گل بزنیم. این کاری است که ما باید انجام دهیم و هجومی‌تر بازی کنیم.

وی با اشاره به نتیجه نیمه اول این دیدار که بارسا 3 بر یک در نتیجه عقب بود، اظهار داشت: می‌دانستیم که در نیمه دوم باید با سرعت بیشتری بازی کنیم و صبور باشیم اما مهمترین چیز نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف بود. ما بارسلونا هستیم و باید فوتبال هجومی بازی کنیم و گل‌های زیادی بزنیم.

ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست

مهاجم لهستانی بارسلونا که در حال حاضر با بهترین گلزن لالیگا سه گل اختلاف دارد، درباره اینکه آیا می‌تواند این فصل جایزه پیچیچی (جایزه‌ای که به بهترین گلزن لالیگا تعلق می‌گیرد) را از آن خود کند، خاطرنشان کرد: من در حال حاضر 16 گل به ثمر رسانده‌ام اما فرصت به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را دارم و شاید انجام این کار در بازی‌های بعدی آسان‌تر باشد. سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم اما در مقطع پایانی فصل تیم‌های سختکوش‌تر می‌شوند. به هر حال ما باید تلاش کنیم و در بازی‌های باقیمانده به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان