Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، دریادار حبیب‌الله سیاری روز شنبه در پیامی به علی اکبر سلیمانی معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع با قدردانی از تلاش‌های وی در جهت توسعه دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی نوشت: ارتش پرتوان جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توانمندی‌های داخلی در حفظ و حراست از کیان مقدس کشور عزیزمان در ظل توجهات خاص حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره قدرت بازدارندگی خود را به دشمنان این کشور اسلامی به اثبات رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بی‌تردید هم‌افزایی بین سازمان‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ارتقاء این قدرت بازدارندگی نقش مهم و بسزایی داشته است.

سیاری تصریح کرد: تلاش در جهت توسعه دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران با احداث ساختمان پردیس یاس فاطمی یادگاری موثر از تلاش‌های خالصانه و جهادی آن همرزم گرامی در این دانشگاه باقی خواهد ماند.

وی در این پیام مراتب قدردانی خود را از معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع ابراز داشته و توفیقات بیش از پیش وی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت کرد.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل امیر سیاری وزارت دفاع مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل امیر سیاری وزارت دفاع پدافند غیر عامل امیر سیاری وزارت دفاع مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد