Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:19:09 GMT

خوزستان را دو هفته تعطیل کنید

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۶۷۶۴

خوزستان را دو هفته تعطیل کنید

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با ارسال نامه‌ای به استاندار خوزستان با توجه با شرایط بحرانی موج جدید ویروس کرونا از وی درخواست کرد که این استان به مدت دو هفته تعطیل شود.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا آبادان، در پیام دکتر شکراله سلمان‌زاده خطاب به قاسم سلیمانی‌دشتکی آمده است: "احتراماً، استان خوزستان همزمان با بسیاری از استان‌های دیگر کشور در شرایطی درگیر موج جدید و سهمگین بیماری کووید – ۱۹ شده است که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی حاکم بر مناطق قرمز در پایین‌ترین حد ممکن می‌باشد و بسیاری از دستورالعمل‌ها و مصوبات جلسات فقط بر روی کاغذ نوشته می‌شود و هیچ ضمانت اجرایی برای آن‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل ظرفیت بستری بیمارستان‌ها و خستگی شدید کارکنان بهداشتی و درمانی و عدم رعایت موارد پیشگفت، استان را در معرض یک فاجعه جدی قرار داده است.

تنها راه برون‌رفت از این بحران تعطیلی کامل استان به مدت حداقل دو هفته و اجرای جدی و کامل محدودیت‌ها است. لذا از محضر حضرتعالی تقاضا دارم در این خصوص تصمیم عاجل و جدی اخذ گردد."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس خیز پنجم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد