Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، با اجرای موفق و کامل فعالیت‌های دوره دوم مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت در زمینه آموزش و پژوهش سلامت خون، موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون و سازمان انتقال خون ایران مجددأ از سپتامبر ۲۰۲۱ لغایت سپتامبر ۲۰۲۵ برای سومین بار به عنوان مرکز همکار انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر احمد سلیم المنظری، مدیر منطقه‌ای دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت طی نامه‌ای رسمی ضمن تقدیر از فعالیت‌های دوره دوم مرکز همکار، تمدید اعتبار دوره سوم را اعلام و اظهار امیدواری کرد که فعالیت‌های آینده نیز موجب پیشبرد اهداف سازمان جهانی بهداشت در منطقه شود.

در طول دوره سوم عضویت، موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون و سازمان انتقال خون ایران از طریق برگزاری کارگاه متمرکز سازی و مدیریت مراکز انتقال خون، کارگاه استفاده بهینه از پلاسما برای پالایش و همکاری در دو پروژه پژوهشی در خصوص مدیریت اهداکنندگان خون و بررسی سلامت و کفایت خون در منطقه مدیترانه شرقی به اجرای استراتژی های سازمان جهانی بهداشت در خصوص سلامت خون و کفایت خون در منطقه مدیترانه شرقی کمک خواهد کرد.

گفتنی است دوره عضویت اول از سپتامبر ۲۰۱۳ لغایت سپتامبر ۲۰۱۷ و دوره دوم عضویت از سپتامبر ۲۰۱۷ لغایت سپتامبر ۲۰۲۱ بوده است و در طول این دوره ها، مرکز همکار موفق به برگزاری ۷ کارگاه آموزشی و ۱ سمینار بین المللی و انجام پروژه پژوهشی بررسی وضعیت و روند ۱۰ ساله سلامت و کفایت خون را در منطقه شده است.

کد خبر 5275615

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بهداشت جهانی انتقال خون سازمان انتقال خون ایران واکسن کرونا ویروس کرونا آمار کرونا شیوع کرونا واکسیناسیون درمان ناباروری کووید 19 سرطان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی موسسه محک سازمان جهانی بهداشت انتقال خون مرکز همکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است

 ریحانه راحتی مسئول واحد سلامت روان مرکز بهداشت میرجاوه گفت: افرادی که در خانواده استرس دارند معمولا پرخاشگری زیادی از خود نشان می دهند و این موضوع روی کودکان هم تاثیر منفی دارد

وی افزود: استرس در کانون خانواده را می‌توان با تکنیک های موثر که کارشناسان سلامت روان آموزش می‌دهند کنترل نمود.

ریحانه راحتی گفت:  در سه ایستگاه مستقر در بهزیستی ،بخشداری و مراکز بهداشتی شهری و روستایی به مراجعین و کارکنان ادارات  شهرستان میرجاوه به مناسبت هفته سلامت خدمات حوزه سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد  توسط کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت ارائه می شود

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • حذف انتقال محلی مالاریا در خوزستان در ۱۰ سال اخیر
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش