Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ شانزدهم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۱۱۴۲....۹۰۱: با عرض سلام در تاریخ ۱۳ الی ۱۵ مرداد آزمون‌های نظام مهندسی تاسیسات برقی در دوران کرونا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترس از خطر ابتلا به این ویروس منحوس کرونا از یک طرف و طرح سوالات غیر استاندارد آزمون تاسیسات برقی هم از طرف دیگر ما را نگران کرده است لذا خواهشمندم پیگیری کنید. با تشکر

۹۷۷۶....۹۳۷: سلام. پدرم چند سال است برای کارت جانبازی اقدام کرده و همه کمیسیون‌ها تایید کردند و مدارکش رفته تهران واسه صادر شدن کارت جانبازیش، اما ۲ ساله که هیچ خبری از کارت نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۸۵۰۳....۹۳۶: سلام روز خوش سوالات آزمون تاسیسات برقی برگزار شده و در مرداد ماه ١٤٠٠ غیر استاندارد بوده است. لطفا پیگیری بفرمایید.

۵۶۰۰....۹۰۲: سلام. از دانش آموزان شهر رودبارجنوب استان کرمان هستم، تقاضا دارم درخواست ما را درخصوص تقسیم سهمیه استانی پیگیری کنید که مثل سال‌های قبل بومی شهر خودمان شود. تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری

رئیس سازمان نظام پرستاری از درخواست جذب سالانه ۱۵ هزار نیروی پرستاری برای رفع کمبود پرستاران خبر داد و گفت: جذب و استخدام نیروی پرستاری در تناسب با رشد تعداد تخت‌های بیمارستانی نیست. - اخبار اجتماعی -

محمدتقی جهانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با بیان این‌که در حال حاضر با کمبود حدود 100 هزار نفر نیروی پرستاری در کشور مواجه هستیم، اظهار کرد: وقتی یک پرستار به دلیل اتمام طرح یا مهاجرت یا بازنشستگی از سیستم درمان خارج می‌شود 200 ساعت بار کاری اضافی به سایر پرستاران تحمیل می‌کند که این امر موجب فرسودگی شغلی جامعه پرستاری شده است.

وی افزود: رشته پرستاری به خودی خود دارای سختی‌های زیادی است و فرسودگی شغلی ناشی از کمبود نیرو نیز این سختی‌ها را بیشتر می‌کند. 

جهانپور با اشاره به اینکه در دوسال اخیر با زحمات دولت سیزدهم 16 هزار تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های کشور اضافه شده، گفت: با وجود این تامین پرستار کافی برای این تعداد تخت صورت نگرفته البته در سال گذشته بیش از 8 هزار پرستار جذب شدند ولی باید تامین نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی به مردم متناسب با این تعداد تخت نیز در نظر گرفته شود‌.

تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت

رئیس سازمان نظام پرستاری تصریح کرد: عدم تناسب تعداد تخت‌های بستری با تعداد پرستاران باعث می‌شود در ارتقای کیفیت خدمات پرستاری دچار مشکل شویم و پرستاران نیز دچار آسیب‌های ناشی از فشار کاری زیادشوند که این امر، یکی از دلایل مهاجرت‌ و ترک خدمت نیروهای پرستاری به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی با همکاری سازمان نظام پرستاری استاندارد پرستار به تخت بیمارستانی را به طور دقیق مشخص و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کند، تصریح کرد: درخواست ما این است که سالانه حداقل 15 هزار نفر به جامعه پرستاری در حوزه بالینی اضافه شود‌؛ در زمان حاضر میزان جذب و تربیت نیروهای پرستاری کمتر از ایت تعداد است و افزایش تعداد نیروها با صدور مجوزهای استخدام نیروهای پرستاری قابل انجام خواهد بود‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان