Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: اطلاع رسانی نباید موجب یاس و ناامیدی و التهاب در جامعه شود بلکه باید نقد منصفانه و با هدف پیشبرد و اصلاح امور باشد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: انتقال به موقع و درست اخبار می تواند از بروز شایعه جلوگیری کند زیرا گاهی با ۱۰ خبر صحیح هم نمی توان آن را اصلاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اطاله دادرسی هم بیان کرد: میانگین رسیدگی به پرونده ها در استان ۸۱ روز بوده و در دادسراها ۴۴ روز، محاکم کیفری ۷۳ روز، حقوقی ۸۲ روز و دادگاه های بخش ۵۶ روز است.

آسیایی گفت: اطلاله دادرسی در سال جاری نسبت به سال قبل در مجموع ۶.۸ درصد کاهش یافته و میانگین ورودی ها به شعب غالباً کمتر از ۲۰۰ پرونده است.

رئیس کل دادگستری گلستان در خصوص حادثه تبرکشی روزهای اخیر در گرگان، ادامه داد: این فرد بازداشت موقت بوده و بررسی بیشتر تحویل پلیس آگاهی است و منتظر گزارش پلیس هستیم.

وی افزود: خانواده اولیای دم شناسایی شده و تاکنون دو نفر از مصدومان حادثه شکایت خود را اعلام کرده اند.

طبق گفته آسیابی، فیلم های منتشر شده از حادثه در دست بررسی است و تلاش می کنیم در اسرع وقت آن را به نتیجه برسانیم و روند قضایی پرونده سریع اتفاق خواهد افتاد.

رئیس کل دادگستری گلستان اضافه کرد: تمامی مراحل دادرسی از جمله صدور کیفرخواست و غیره به اطلاع همگان خواهد رسید.

وی بیان کرد: ضرب و جرح عمدی در استان ۱۶ درصد کاهش داشته و چون چند اتفاق دانه درشت اتفاق افتاده، خود را نشان نداده است.

کد خبر 5275314

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دادگستری گلستان ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر ماه محرم آمار کرونا محرم 1400 کرمانشاه شیوع کرونا گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس

ایسنا/هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان دستور رسیدگی به درخواست‌های ۲۱۸ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس را صادر کرد.

در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۲۱۸ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور مسئولان قضایی، قضات و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه برگزار شد و بیش از دو ساعت به طول انجامید، مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی از جمله «تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره‌مندی از عفو و آزادی مشروط و پذیرش اعاده دادرسی» با مسئولان مربوطه مطرح کردند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این دیدار مردمی اظهار کرد: عمل به دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم دیدار بدون واسطه با متن مردم به شکل‌های مختلف و اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی در خصوص تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه در شهرهای مختلف استان هرمزگان است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس و اعضای شورای قضایی استان در مسجد جامع بندرعباس، با شنیدن مطالبات مراجعین، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده دستورات لازم صادر شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس، رؤسا و دادستان‌ها در اقصی نقاط استان نیز ضمن برپایی میز خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه به مطالبات مردم رسیدگی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان