Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن بلژیکی رویاهای بزرگی در میلان دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از توتواسپورت، الکسیس سائلماکرز، وینگر بلژیکی و 21 ساله میلان در این تیم یکی از مهره های اصلی و از بازیکنان مورد علاقه پیولی به شمار می رود. وی که بی صبرانه منتظر شروع رقابت های سری آ است، در مورد فصل پیش رو و رقابت های جام جهانی گفته است:

تیم ملی یک هدف است ولی اول از همه من باید به میلان کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فقط روی جام جهانی تمرکز نمی کنم و باید عملکرد خوبی در طول فصل داشته باشم و در انتها ببینم سرمربی تیم ملی از من خوشش می آید یا نه.

وی در مورد بازی کنار ابراهیموویچ و ژیرو نیز گفته است:

من هرگز هم تیمی ای مانند ایبرا نداشته ام، تمرین کردن با او آسان نیست زیرا او دارای ذهنیت دیوانه واری است. زلاتان دوست دارد در تمرینات همه تمام توان خودشان را بگذارند. او و ژیرو مشخصات مشابهی دارند، نه از نظر ذهنیت، بلکه از آنجا که جام های زیادی کسب کرده اند. ژیرو قهرمان جام جهانی، لیگ قهرمانان اروپا است و برای گروهی که هنوز هیچ جامی را نبرده است ،مهم این است که چنین بازیکنانی داشته باشند که بتوانند نحوه برد را به شما یاد بدهند و اعتماد به نفس لازم برای انجام این کار را به شما بدهند.

شایان ذکر است  سائلماکرز دومین بلژیکی تاریخ میلان است که برای روسونری در سری آ گلزنی کرده است.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس خاطره بازی با محمد بیاتی: تبانی همیشه هست، ما هم یک بار تبانی کردیم / تماشاگران پرسپولیس شعار می دادند بیاتی قول دادی! کنایه ستاره سپاهان به دستور سازمان بازرسی کل کشور بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و چهارم؛ خداحافظی با آقای گل دربی ها برادر امیر قطر پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن را تایید کرد فلورنتینو پرز منتظر تماس ناصر الخلیفی برای مذاکره بر سر کیلیان ام باپه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ در رفسنجان آغاز شد که جدال دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: سیدرضا مهدوی

کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی

کارت زرد: سجاد شهباززاده از مس و گل گهر

گل: سعید سحرخیزان (۲۸) برای گل گهر و فرشید باقری (۲۸) برای مس

 مس با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و در رده نهم باقی ماند. محرم نویدکیا سرمربی این تیم دهمین بازی بدون باخت خود را تجربه کرد. گل گهر نیز با ۳۶ امتیاز از رده ششم تکان نخورد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان