Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیر حسینی جو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بیمارستان شهید رجایی ۱۵۰ کپسول اکسیژن  ۴۰ کیلویی داشت که با افزایش تعداد بیماران بستری کرونایی با مشکلاتی مواجه شد که با هماهنگی های انجام شده تاکنون ۵۰ کپسول اکسیژن جدید تحویل بیمارستان شهید رجایی شده است.

وی با بیان اینکه سه دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان مستقر است،  اظهار داشت : تلاش داریم تا در هفته جاری ۵۰ عدد کپسول اکسیژن دیگر به بیمارستان تحویل دهیم تا تعداد کپسول ها به ۲۵۰ عدد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تنکابن خاطر نشان کرد : برای رفع مشکل پر کردن کپسول های اکسیژن ساز نیز با وزارت دفاع هماهنگی های لازم صورت گرفته و آنها نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.

به گفته حسینی جو ، متاسفانه تعداد بیماران سرپایی زیاد شده و در نتیجه آمار بستری ها رو به افزایش است و باید تمامی آحاد جامعه در زمینه رعایت پروتکل ها نهایت همکاری را داشته باشند.

وی یاد آور شد : باید سرعت واکسیناسیون افزایش پیدا کند تا شاهد کاهش مبتلایان به کرونا با سویه دلتا باشیم.

در حال حاضر ۱۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید رجایی تنکابن بستری هستند و در شبانه روز گذشته ۳ شهروند تنکابنی نیز فوت کرده اند.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد.

برچسب‌ها تنکابن ویروس کرونا استانداری مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنکابن ویروس کرونا استانداری مازندران تنکابن ویروس کرونا استانداری مازندران بیمارستان شهید رجایی کپسول اکسیژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان