Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه سایپا از آغاز طرح واکسن کارکنان خطوط تولید و پشتیبانی صنعت خودرو خبر داد و گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، گروه خودروسازي سايپا را به‌عنوان نماينده خودروسازان كشور جهت سازماندهي و مديريت يكپارچه واكسيناسيون كوويد19 در اين صنعت انتخاب كرد.

به گزارش  ایران اکونومیست به نقل از سايپانيوز؛ سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: به‌دنبال پيگيري‌هاي مستمر این گروه جهت اجراي واكسيناسيون كاركنان صنعت خودرو و کارگران خط مقدم تولیدِ خودروسازان و قطعه‌سازان برای ادامه فعاليت و برنامه‌هاي توليدي اين صنايع به دلیل ارتباط مستمر و نزدیک کارکنان خطوط تولید این صنعت در سالن‌های مونتاژ، رنگ، پرس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که ریسک ابتلای آنان به کرونا را افزایش می‌دهد، در ادامه روند واکسیناسیون مشاغل، معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در نامه‌اي، گروه خودروسازي سايپا را به‌عنوان متولی و هماهنگ‌كننده واكسيناسيون كاركنان صنايع خودرو و قطعه‌سازي كشور معرفی کرد.

وی ادامه داد: براين اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت‌گرفته توسط گروه سايپا، كاركنان فعال در شركت‌هاي خودرویی و قطعه‌سازي كشور در هفته‌هاي آتي تحت پوشش واكسيناسيون بيماري كوويد19 قرار خواهند گرفت.

سلیمانی افزود: شناسايي تعداد كاركنان فعال در بخش‌هاي خودرو و قطعه‌سازي، توزيع مناسب و مديريت فرايند واكسيناسيون كاركنان تمام بخش‌هاي مذكور توسط گروه خودروسازي سايپا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل گروه سایپا در پایان تاکید کرد: واكسيناسيون جامعه هدف در اين طرح در دو دوز صورت خواهد گرفت و باتوجه به تنوع و تركيب سبد واكسن درنظر گرفته شده، افرادي كه دوز نخست واكسن خود را پيشتر دريافت كرده بودند نيز مي‌توانند دوز دوم را از اين طريق دريافت كنند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا

مدیر صادرات گروه خودروسازی سایپا گفت: در سال جاری، ساینا اس اتوماتیک به عراق صادر خواهد شد.   به گزارش سایپا منصور ابطحی با اعلام این خبر درباره روند صادرات خودروهای سواری و تجاری که گروه سایپا در سال جاری دنبال خواهد کرد،‌ اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته،‌ صادرات محصولات سایپا در سال جاری به کشورهای مختلف ۳ برابر خواهد شد. بدین جهت محصولات گروه خودروسازی سایپا به کشورهای همسایه،‌ آسیای میانه‌ و کشورهای آفریقایی صادر می‌شود. بر این اساس قصد داریم در بازارهای عراق، سوریه،‌ روسیه و ونزوئلا حضور و نقش پر رنگ‌تری داشته باشیم.   وی با بیان اینکه بازار عراق برای ما خیلی مهم و استراتژیک است،‌ یادآور شد: در سال جاری ساینا اس اتوماتیک به عراق صادر خواهد شد. همچنین سطح روابط و همکاری‌های صنعتی خود را با کشورهای آفریقایی افزایش خواهیم داد. بدین جهت بنا شده خودروهای تجاری سبک زامیاد (فرمان راست-فرمان چپ) و خودروهای اقتصادی گروه سایپا (کوییک-اطلس-ساینا) به این کشورها صادر شود.   ابطحی تاکید کرد: کشورهای آفریقایی شانس بزرگی برای کسب و کارهای ایران به خصوص حوزه خودرو دارد و از این رو با خیلی از کشورهای آفریقایی مذاکرات جدی شروع شده است.   مدیر صادرات گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه بازار روسیه بسیار بزرگ است و محصولات گروه سایپا امکان صادرات به این کشور را دریافت کرده‌اند،‌ گفت: با توجه به اخذ گواهی استاندارد صادرات کالا به روسیه (GOST)،‌ از ابتدای تابستان سال جاری صادرات خودروهای کوییک و ساینا اتوماتیک و دنده‌ای گروه سایپا به کشور یاد شده آغاز می‌شود و البته در حال برنامه‌ریزی هستیم که مجوزهای لازم برای صادرات شاهین پلاس را هم دریافت کنیم.   وی تاکید کرد: برنامه صادرات خودرو به ونزوئلا نیز در تابستان سال جاری در حال نهایی شدن است و محصولات ساینا و کوییک به این بازار ارسال خواهد شد. در دور جدید همکاری با طرف ونزوئلایی در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، چند محموله هزار دستگاهی خودروی آماده (CBU) به بازار مزبور صادر شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی