Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به منظور برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال در سال ۲۰۲۷ و مشخص شدن میزبان این دوره از بازی ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون ایران اعلام کرده که اولین بازدید نمایندگانش از تاریخ ۱۵ تا ۲۰ آبان ماه سال جاری به تهران خواهد بود تا از امکانات ایران بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به درخواست فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۷، کنفدراسیون فوتبال آسیا نمایندگان خود را در بخش‌های مسابقات، بازاریابی، رسانه و پخش تلویزیونی، امنیت و ایمنی، خدمات برگزاری وحقوقی به ایران اعزام خواهد کرد تا از شهر‌های مد نظر فدراسیون فوتبال به جهت برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا بازدید کنند.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات و استادیوم‌های محل برگزاری، زمین‌های تمرین، موقعیت مکانی محل‌های برگزاری مسابقات و ... در شهر‌های تهران، اهواز، تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، کرج، کرمان و کیش بازدید کرده و در روز آخر سفر خود نشستی را با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار خواهند کرد.  ایران، هند، عربستان، قطر نامزد میزبانی این بازی‌ها هستند.

بیشتر بخوانید

اعلام نام میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ به تعویق افتاد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال فوتبال آسیا جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران