Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین نژادحسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد:به‌منظور رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و عمل به مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا، با هدف حفظ سلامت اصحاب رسانه و مطبوعات، امکان برگزاری جشن روز خبرنگار به‌صورت حضوری و همانند سال‌های قبل نیست.

وی افزود: در همین راستا با هم‌اندیشی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری قرار شد تا لوح سپاس و هدیه روز خبرنگار از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات و خبرنگاران به فعالان رسانه‌ای تقدیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نژادحسینی تصریح کرد: ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، فرصتی برای پاسداشت و ارج نهادن به افرادی است که به تعالی کشور می‌اندیشند و قلم پُرتوان خود را به‌منظور همراهی در مسیر رشد و توسعه ایران استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: روز خبرنگار که با جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان همزمان شده، دلیلی بر مجاهدت‌ها و تلاش‌های فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران در بخش‌های مختلف توسعه‌ای کشور ملموس و مشهود است.

نژادحسینی با تبریک روز خبرنگار به تمامی فعالان این عرصه تاکید کرد: خبرنگاران متعهد کشور و چهارمحال و بختیاری در بصیرت‌بخشی و کمک به توسعه و افتخارات کشور در بخش‌های مختلف، تمامی سختی‌های این شغل را تحمل کرده واز هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش ایرنا، ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مستقر در مزار شریف افغانستان، به‌همراه هشت تَن از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر از سوی عوامل گروه طالبان به‌شهادت رسیدند.

شورای فرهنگ عمومی کشور در نخستین سالگرد شهادت محمود صارمی، ۱۷ مردادماه را به‌عنوان "روز خبرنگار" نام‌گذاری کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا روز خبرنگار چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا روز خبرنگار چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا روز خبرنگار چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه