Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:08:34 GMT

دستگیری یک سارق و ۲ مالخر در ابهر

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۸۰۶۹

دستگیری یک سارق و ۲ مالخر در ابهر

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ مهدیخانی فرمانده انتظامی ابهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در ابهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان گرفت.

او افزود: مأموران پس از انجام یک سری کار‌های فنی و تخصصی، یک متهم را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به واحد تجسس کلانتری منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: متهم در بازجوئی فنی انجام شده به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه و فروش اموال مسروقه به ۲ مالخر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگی قضایی مخفیگاه مالخران بازرسی و تعدادی دوچرخه مسروقه کشف و ۲ مالخر نیز برابر دستور قضایی دستگیر و به واحد تجسس کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ مهدیخانی بابیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل و با حکم دادگاه روانه زندان شدند، از شهروندان خواست تا دوچرخه‌های خود را محوطه مجتمع‌های مسکونی رها نکرده و به دوربین مداربسته و نگهبان مجهز کنند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد