Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:29:42 GMT

صفر تا صد خرید آجیل

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۸۱۵۹

صفر تا صد خرید آجیل

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به صورت سنتی، با نزدیک شدن به نوروز و آغاز سال نو، خرید آجیل وارد لیست خرید خانواده‌های ایرانی می‌شود. لیستی مملو از خوراکی‌های خوشمزه که بدون شک، در صدر پراهمیت‌ترین آنها، آجیل قرار گرفته است. خاصیت این خوراکی به عنوان ترکیبی از مغزها، در رفع نیاز بدن به پروتئین، ویتامین و مواد معدنی روزانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژگی به افراد کمک می‌کند تا دیرتر احساس گرسنگی کنند و کمتر به سراغ خوراکی‌های ناسالم مانند چیپس و پفک بروند. خوشبختانه چربی موجود در آجیل‌ها از نوع اشباع نشده است و می‌توان آنها را بدون نگرانی از افزایش کلسترول مصرف کرد. پس به صورت مداوم پسته و بادام و فندق و سایر مغزها را بخورید تا احتمال ایست قلبی و سکته در شما کاهش پیدا کند.

خرید آجیل به صورت کلی لذتبخش است؛ تماشای دیس های بزرگ انواع پسته، بادام، بادام زمینی، فندق و انواع تخمه قطعاً خاطره انگیز و جالب توجه است اما..

اما و اگر خرید آجیل

اما به همان میزان که خرید آجیل می‌تواند یک خرید لذتبخش باشد، ممکن است خریدی ناراحت کننده نیز باشد! آن هم به دلیل عدم شناخت بسیاری از خریداران از یک آجیل مرغوب. خرید این ماده غذایی باید از مراکز معتبر انجام شود و خریدار، نسبت به تازگی و سلامت آن اطمینان حاصل کند. آنچه انتخاب یک فروشگاه برای خرید آجیل را ساده‌تر می‌کند، توجه به پیشینه آن است اما لازم است خریداران نیز آشنایی ضمنی با انواع باکیفیت آن داشته باشند به خصوص وقتی که قرار است نسبت به خرید آجیل مخلوط اقدام کنند.

به وقت خرید آجیل مخلوط

آجیل مخلوط به دلیل حالت ترکیب شده ای که از پسته و بادام و فندق و تخمه دارد، بیشتر در معرض اما و اگرهای گفته شده قرار می‌گیرد. در هنگام خرید باید مراقب باشید تا آجیل کهنه در سبد خرید شما قرار نگیرد. اگر خرید را به صورت حضوری انجام می‌دهید، تست کردن چند عدد از مغزها می‌تواند به شما کمک کند اما قطعاً خرید اینترنتی آجیل چالش برانگیز است. حالا برای اعتماد به یک مرجع مطمئن، باید به سایت‌های معتبر سر بزنید. فروشگاه خشکبار کاشانی با بیش از ۲۰ سال فعالیت، یکی از تامین کنندگان و صادرکنندگان آجیل درجه یک است که با راه اندازی فروشگاه آنلاین خود، اقدام به فروش اینترنتی خشکبار کرده است تا تجربه‌ای مطمئن و لذتبخش از خرید را به مشتریانش در سراسر ایران هدیه دهد.

خرید آنلاین آجیل

همانطور که عنوان شد، تجربه سنتی ما از خرید خشکبار، مراجعه به فروشگاه‌های آجیل فروشی، بررسی قیمت خشکبار، مزه کردن انواع محصولات و در نهایت اقدام به خرید آجیل دلخواهمان است. یقیناً این روش همچنان روش محبوب بسیاری از افراد برای خرید است اما با شلوغ شدن شهرها و افزایش ترافیک، بیشتر شدن مشغله‌های کاری و به خصوص در دوران شیوع بی حد کرونا، روش خرید اینترنتی را هم می‌توان امتحان کرد. از طرفی با رشد قابلیت‌ها و توانمندی‌های تجارت الکترونیک و جلب اعتماد بسیاری از افراد به خرید اینترنتی انواع کالاها، چرا نتوانیم آجیل را در زمره خریدهای اینترنتی مان قرار دهیم و به دور از مشکلات احتمالی خرید سنتی، اقدام به خرید کنیم؟

مزیت‌های خرید آجیل اینترنتی

در یک خشکبار فروشی سنتی، قاعدتاً تعداد محدودی از انواع پسته و بادام و تخمه به چشم می‌خورد. همچنین به سختی می‌توان در یک فروشگاه اطلاعات جامع و کاملی درباره نوع و نژاد هر محصول، خواص آن، تاریخ تولید و انقضا و هر اطلاعات دیگری که برای یک خرید مطمئن مورد نیاز است را یافت. خبر خوب این است که برخی از تامین کنندگان باسابقه، حالا همگام با افزایش تقاضا برای خرید اینترنتی، بستر لازم برای فروش اینترنتی انواع خشکبار را فراهم کرده اند. شما می‌توانید در هر زمان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کاشانی انواع خشکبار را پس از بررسی، مقایسه و مطالعه جزئیات خریداری نمایید تا با خیالی آسوده نسبت به سفارش گذاری اقدام کرده باشید. علاوه بر این، تحویل سریع، امکان پرداخت در محل، پشتیبانی و پاسخگویی تمام وقت و سه روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی از هر گونه محصولی، از دیگر ویژگی‌های انحصاری فروشگاه خشکبار کاشانی است.

قیمت آجیل

تا اینجا، شاخصه‌های مهمی را در رابطه با خرید آجیل مطرح کردیم اما قطعاً این لیست زمانی تکمیل می‌شود که به قیمت آجیل هم اشاره کنیم. بدون شک قیمت، شاخصی تاثیرگذار در زمان انتخاب هر محصولی از جمله خشکبار و تنقلات است. باید گفت مزیت خرید از یک فروشگاه با سابقه که دارای تنوع بالایی از محصولات است، انتخاب بهترین‌ها از میان رده‌های قیمتی متفاوت می‌باشد. فروشگاه کاشانی با ارائه طیف متنوعی از انواع محصولات، این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا متناسب با نیاز خود اقدام به سفارش محصول دلخواه نمایند.

و بالاخره؛ خرید آسان آجیل

گفتیم که با افزایش ظرفیت‌های فروش اینترنتی از یک سو و افزایش اشتیاق و اعتماد عموم مردم به خرید آنلاین از سویی دیگر، خرید اینترنتی آجیل نیز به یک عادت در میان بسیاری از افراد به خصوص جوانان تبدیل شده است. تصور کنید می‌توانید در منزل یا محل کار، روی صندلی بنشینید و با خیالی آسوده و از سر حوصله، ترکیب ایده آل آجیل مخلوط یا انواع مغز و تنقلات مدنظرتان را خریداری کنید. حالا فقط کافی است چند ساعتی صبر داشته باشید تا یک بسته آجیل خوشمزه را خشکبار درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. نوش جان!

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5275608

منبع: مهر

کلیدواژه: آجیل و خشکبار آجیل شب عید خرید آنلاین کسب و کار گروه خودروسازی سایپا سیمان اینترنت تولید داخلی موبایل پیامک هواپیما لیزر عکاسی واحدهای صنعتی تولید نرم افزار آشپزخانه هتل داری خرید اینترنتی آجیل مخلوط خرید آجیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ ماده غذایی ضروری برای مردان

به گزارش خبرآنلاین، مردان در مقایسه با زنان در معرض خطر بالاتری برای ابتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، سرطان پروستات و سکته مغزی قرار دارند؛ که این موارد از علل اصلی مرگ و میر در میان مردان به شمار می‌آید. مصرف چهار ماده غذایی زیر برای مردان بسیار مفید است؛ این موارد حاوی مواد مغذی خاصی هستند که به پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های رایج برای آقایان، مانند برخی سرطان‌های مردانه، کمک می‌کنند.

۱) کلم بروکلی

این گیاه سبزرنگ سرشار از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین‌های C، K و A و فیبر است و محتوای بالای سولفورافان در کلم بروکلی، پتانسیل مبارزه با سرطان را دارد و مصرف آن در مردان بسیار حائز اهمیت است.

۲) گوجه فرنگی

لیکوپن، یکی از آنتی اکسیدان‎های موجود در گوجه فرنگی، با محافظت در برابر سرطان پروستات و بیماری‌های قلبی عروقی، به سلامت مردان کمک می‌کند.

۳) ماست

بر اساس مطالعه‌ای که در مجله تغذیه بریتانیا منتشر شد، مردانی که به طور مداوم محصولات لبنی تخمیرشده (مثلاً ماست و پنیر) مصرف می‌کردند، در معرض خطر کمتری برای بیماری عروق کرونر قرار دارند.

۴) آجیل

مصرف آجیل به سلامت قلب و کاهش عوارض ناشی از افزایش سن در مردان کمک می‌کند. آجیل‌ها مملو از پروتئین، فیبر و چربی‌های ضروری هستند که همین ویژگی آنها را به یک میان‌وعده بسیار مغذی تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مردان بالای ۴۰ سال این خوراکی‌ها را نخورند

منبع: eatthis

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900511

دیگر خبرها

  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • فروش اینترنتی دارو
  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی