Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «جنبش النجباء»، «کتائب حزب الله»، «کتائب سید الشهداء» و «عصائب اهل الحق» تاکنون بارزترین گروه های مقاومت عراقی هستند که حمایت کامل خود را از پاسخگویی موشکی حزب الله لبنان علیه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی اعلام و بر ایستادن در کنار مقاومت لبنان تاکید کرده اند.

جنبش النجباء: آماده ورود به معادله بازدارندگی هستیم
گروه مقاومت جنبش النجباء به رهبری شیخ «اکرم الکعبی» در بیانیه برای ورود به معادله بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی، آن طور که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان خواسته است، اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گروه مقاوم عراقی تاکید کرد که جنبش النجباء آماده ورود به معادله بازدارندگی است که سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرده است تا «خون همرزمان همراه در هم آمیخته شود».
برپایه بیانیه این جنبش، انگشتان مردان مقاومت بر ماشه و کاملا آماده پاسخگویی هستند تا طعم تلخ شکست و سرخوردگی را به اشغالگران بچشانند.
النجباء افزوده است که مردان توانمند حزب الله همان طور که از آنها انتظار می رفت در راه خدا به سرزنش هیچ سرزنشگری گوش نمی دهند و تجاوز را بر پایه پاسخ متقابل و حساب شده با قدرت و توانایی جواب دادند.

کتائب حزب الله: مقاومت لبنان نشان داد که کاملا آماده است
کتائب حزب الله عراق نیز پاسخ سریع مقاومت لبنان را نشانه آمادگی بالای آن در برابر ماجراجویی های احمقانه احتمالی رژیم صهیونیستی دانست.
این گروه مقاوم عراقی در بیانیه ای با اشاره به اینکه صهیونیست ها در بمباران اخیر، برخلاف تمامی مقررات بین المللی، حاکمیت لبنان را نقض کردند، افزود: حزب الله لبنان با پاسخ قاطع به تجاوز صهیونیست ها ثابت کرد که در آمادگی کامل به سر می برد و آماده مقابله با هرگونه ماجراجویی احتمالی دشمن صهیونیستی است.  
کتائب حزب الله خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی می خواست از بحران اقتصادی و سیاسی لبنان، استفاده کند.
این گروه مقاوم عراقی از پایداری ملت لبنان در برابر تلاش های محور «صهیونیستی – آمریکایی – سعودی» برای کشاندن لبنان به سمت هرج و مرج تقدیر کرد.
به گفته کتائب حزب الله عراق، هدف این محور، به زانو در آوردن مقاومت لبنان است.
کتائب حزب الله عراق همچنین از ملت های مسلمان به ویژه دو ملت عراق و سوریه خواسته است از این پاسخگویی حزب الله لبنان قدردانی کنند.
این گروه مقاوم عراقی تاکید کرده است که آماده ایستادن در کنار ملت لبنان و مقاومت آن در برابر هرگونه تجاوز احتمالی است و به این کشور در ناکام گذاشن این توطئه ها کمک می کند.

کتائب سید الشهدا: کاش با شما بودیم
کتائب سید الشهداء به رهبری «ابوآلاء الولائی» با انتشار بیانیه ای در حمایت از پاسخ مقتدرانه حزب الله لبنان به حملات هوایی رژیم صهیونیستی، آرزو کرد که کاش در کنار حزب الله لبنان باشد.
این گروه مقاوم عراقی نیز با خطاب قرار دادن حزب الله لبنان نوشته است که «کاش با شما می بودیم. ما به نمایندگی از همه شرافتمندان و مجاهدین از شما تشکر می کنیم.»
بیانیه اضافه کرده است: شما عزت و کرامت می سازید و حکام عرب می خواهند آن را برباد دهند.
کتائب سید الشهداء از مقاومت لبنان خواسته است که تا همچنان بر سر اشغالگر صهیونیستی بزند و گفته است: «فدای آن بازوها هستیم، ما با شماییم.»
کتائب سید الشهداء تاکید کرده است که فقط فرزندان علی (ع) و حسین (ع) هستند که می توانند در برابر صهیونیست ها بایستند.

عصائب اهل الحق: محور مقاومت قادر به محو رژیم صهیونیستی است  
عضو برجسته دفتر سیاسی گروه عصائب اهل الحق به رهبری «شیخ قیس الخزعلی» نیز در پیامی از پاسخ موشکی حزب الله لبنان به حملات رژیم صهیونیستی تقدیر کرده است.
«حسن سالم» گفته است: ساعدهای شرافتمندان در حزب الله مبارک باد که مواضع صهیونیست ها را با بارانی از موشک های مقاومت کوبیدند.
وی تصریح کرده است که این موشک ها  مایه افتخار برای همه آزادگان و شرافتمندان در جهان و اسباب شرمسازی و ننگ برای صهیونیست ها و نوکران آنها از خیانتگران و مزدوران سعودی، اماراتی و بحرینی است.
سالم درباره پیام موشک های مقاومت لبنان گفته است که پیام کاملا واضح و روشن است و اینکه محور مقاومت قادر است در هر لحظه که رژیم صهیونیستی در اندیشه ماجراجویی احمقانه ای باشد، این رژیم را از صحنه گیتی محو کند.
حزب الله لبنان دیروز جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ در پاسخ به حملات هوایی پنجشنبه شب (۱۴ مردادماه) رژیم صهیونیستی به زمین های خالی از سکنه در مناطق «الجرمق» و «الشواکیر» (جنوب لبنان)، گروه های مقاومت «شهید علی کامل محسن» و «شهید محمد قاسم طحان» در مقاومت اسلامی لبنان، زمین ‌های مجاور پایگاه اشغالگران اسرائیلی در مزارع شبعا را با ده‌ها فروند موشک ۱۲۲ میلی متری هدف قرار دادند. 
پاسخ قاطع، سریع و کوبنده و مقابله به مثل حزب الله لبنان به تجاوز رژیم صهیونیستی، با حمایت گسترده گروه های مقاومت در عموم منطقه به ویژه در فلسطین، یمن، لبنان، عراق و سوریه مواجه شده است.

برچسب‌ها عصائب اهل الحق شیخ قیس الخزعلی لبنان سید حسن نصرالله حزب الله لبنان عراق بغداد یمن سوریه جنبش النجباء کتائب حزب الله رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عصائب اهل الحق شیخ قیس الخزعلی لبنان عصائب اهل الحق شیخ قیس الخزعلی لبنان سید حسن نصرالله حزب الله لبنان عراق بغداد یمن سوریه جنبش النجباء کتائب حزب الله رژیم صهیونیستی فلسطین ورود به معادله بازدارندگی کتائب سید الشهداء رژیم صهیونیستی عصائب اهل الحق کتائب حزب الله حزب الله لبنان مقاومت لبنان جنبش النجباء صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

بر این اساس حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه روستاها و خانه‌های جنوب لبنان رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز یکشنبه ساختمانی را در شهرک صهیونیست‌نشین «شتولا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی که محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بوده است، هدف گرفته و به صورت مستقیم مورد اصابت قرار داده‌اند.

همچنین رزمندگان حزب‌الله لبنان موفق شدند ساعت ۱۸ عصر امروز یکشنبه موضع نظامی صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار بدهند.

پیش از این نیز اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۱۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۴۵ ظهر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع البغدادی را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

بر این اساس با احتساب دو عملیات جدید حزب‌الله لبنان، شمار عملیات‌های رزمندگان مقاومت اسلامی علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی طی روز جاری به ۴ عملیات می‌رسد.

کد خبر 6091486

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان