Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@08:44:45 GMT

توضیح جایگاه‌داران سوخت درباره توزیع بنزین با آب

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۸۱۸۶

توضیح جایگاه‌داران سوخت درباره توزیع بنزین با آب

به گزارش تابناک، همایون صالحی با اعلام اینکه متوسط مصرف بنزین در ۴ ماهه ابتدایی سال جاری ۸۲ تا ۸۴ میلیون لیتر بوده است، اظهار داشت: رقم مصرف در زمان پیک به ۱۰۷ میلیون لیتر رسیده اما بعلت الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی زمان شدت گرفتن کرونا و منع تردد میزان مصرف بشدت افت می‌کند.

وی تاکید کرد: زمانی که اعلام وضعیت قرمز شده و محدودیت‌های تردد افزایش می‌یابد میزان مصرف بنزین گاها از ۶۵ میلیون لیتر هم کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور درباره انتشار اخباری مبنی بر مخلوط شدن آب با بنزین گفت: مخازن بنزین بعلت اینکه در زیرزمین قرار دارند همیشه مقداری بخار و رطوبت وجود دارد اما آب به دلیل سنگین‌تر بودن نسبت به بنزین همواره پایین‌تر از بنزین قرار می‌گیرد و به هیچ‌وجه با سوخت مخلوط نمی‌شود.

توضیح جایگاه‌داران سوخت درباره توزیع بنزین با آب

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی مثل سازمان استاندارد، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان تعزیرات کیفیت و کمیتی بنزین موجود در جایگاه‌ها را بررسی می‌کنند.

صالحی ضمن تکذیب اختلاط آب با بنزین، یادآور شد: آب به دلیل سنگین بودن در سطحی پایین‌تر از بنزین قرار می‌گیرد، بنابراین با قاطعیت اعلام می‌کنم هیچ بنزینی مخلوط با آب به مشتری داده نمی‌شود.

وی همچنین توضیح داد: زمانی که سوخت به جایگاه ارسال می‌شود جایگاه‌دار موظف است جایگاه را تعطیل و سوخت را دریافت کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی امیرحسین زارع همایون صالحی المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی امیرحسین زارع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین