Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا افزود: شرایط خطرناک استان در خصوص شیوع کرونا برای مردم تبیین شود و سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی از طریق صدا و سیما و رسانه‌های گروهی استان شرایط را تبیین کنند.

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم در فضای سربسته امکان پذیر نیست و مؤثرترین گزینه در مهار این بیماری، رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در کنار واکسیناسیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار با بیان اینکه باید در کنار سرعت در روند واکسیناسیون، با افزایش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت شیوع بیماری کنترل و مهار شود، گفت: ۲۰ هزار دز واکسن اضافه بر سهمیه به استان داده شده و روند واکسیناسیون در استان سرعت گرفته و امیدواریم که با روند شتاب یافته واکسیناسیون در استان، گروه‌های بیشتری واکسینه شوند تا از شدت بیماری کاسته شود.

کلانتری تصریح کرد: تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، اعضای ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا پیشنهادات مؤثر خود را در خصوص کنترل و مهار هرچه بهتر کرونا به معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری ارائه دهند تا بعد از بررسی و جمع بندی در ستاد، به مرکز کشور ارائه شود.

کد خبر 5275733

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری شیوع کرونا ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر ماه محرم آمار کرونا محرم 1400 شیوع کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسیناسیون ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان