Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روزنامه دیلی میل، این تاییدیه ظاهری نامزدی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای انتخابات ۲۰۲۴ در حالی مطرح می‌شود که او پس از باختش در انتخابات ۲۰۲۰ به جو بایدن، به تبلیغ و مانور روی کمپین دیگری برای دور دوم ریاست جمهوری خود پرداخت.

شان اسپایسر، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید دونالد ترامپ به روزنامه واشنگتن اگزماینر در ضمن مصاحبه از بابت کتاب جدیدش در تایید نامزدی ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اظهار کرد: او این کار را می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ هنوز به طور رسمی تایید نکرده که آیا مجددا برای ریاست جمهوری نامزد می‌شود یا خیر اما گفته شده که اخیرا با مارک میدوز، رئیس دفتر سابقش و مقامهای کابینه سابقش در محل باشگاه گلفش در بدمینستر، نیوجرسی ملاقات کرده است.

اسپایسر به واشنگتن اگزماینر تصریح کرد که ترامپ از بابت ناخرسندی از مواضع دولت بایدن تشویق به نامزدی مجدد برای انتخابات ریاست جمهوری شده است. او بیان داشت، ترامپ ظاهرا مبلغ ۱۰۲ میلیون دلار به عنوان اعتبارات مربوط به کمپین در اختیار دارد و تلاش کرده تا در آستانه سومین نامزدی بالقوه‌اش برای ریاست جمهوری وزنش را کم کرده و نرخ محبوبیت پسا ریاست جمهوری‌اش را بالا نگه دارد.

جان مک لافلین، یک عامل نظرسنجی ترامپ، به نشریه مذکور گفت که "هر چه بایدن بیشتر شکست بخورد، دونالد ترامپ بهتر به نظر می‌رسد."

اسپایسر اضافه کرد که ترامپ برنامه دارد برای انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره در ۲۰۲۲ "تعیین کننده" باشد و قبل از شروع آن رقابتها از چند کاندیدا حمایت کرده است.

او قبلا گفته است که "۱۰۰ درصد" نامزدی مجددش برای ریاست جمهوری را در نظر دارد اما تا بعد از انتخابات میاندوره‌ای آتی به منظور اعلام تصمیم نهایی در این زمینه صبر خواهد کرد. ترامپ در سال ۲۰۲۴، ۷۸ سال سن خواهد داشت و در صورت پیروز شدنش در انتخابات آن سال تبدیل به پیرترین رئیس جمهوری که تا کنون برگزیده شده، خواهد شد.

هم اکنون بایدن مسن‌ترین فردی است که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده است. او در زمان شرکت در انتخابات ۲۰۲۰، ۷۷ سال سن داشت. او در صورتی که در سال ۲۰۲۴ مجددا در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود ۸۱ ساله خواهد بود.

نیوزویک گزارش داد، اخیرا یک نظرسنجی دانشگاه کویینیپیاک نشان داد اکثر آمریکایی‌ها معتقدند نامزدی مجدد دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری برای آمریکا بد خواهد بود.

این نظرسنجی نشان داد ۶۰ درصد آمریکایی با این صحبت که "این اتفاق برای کشور بد خواهد بود" موافق بودند در حالی که تنها ۳۰ درصد با این موضع ابراز مخالفت کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کاخ سفید ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ریاست جمهوری برای ریاست جمهوری برای انتخابات دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!

فرارو- در حال حاضر "دونالد ترامپ" نگرانی‌های بزرگ تری در مقایسه با انتخاب معاون رئیس جمهور دارد. "جو بایدن" رئیس جمهور امریکا در جریان مصاحبه‌ای و طولانی با "هاوارد استرن" مجری رادیویی اعلام کرد که از مناظره با دونالد ترامپ خوشحال خواهد شد. او گفت:"نمی دانم چه زمانی خواهد بود، اما خوشحال خواهم شد که با او بحث کنم".

به گزارش فرارو به نقل از نشنال اینترست، اردوگاه ترامپ نیز اعلام کرده که شخص او از رویارویی با بایدن بسیار خوشحال خواهد بود و از این موضوع استقبال می‌کند. این که چه نوع بحث و مناظره‌ای میان طرفین صورت خواهد گرفت یا این که اصلا حتی شایستگی دارد که اصطلاح مناظره را درباره آن بکار ببریم یا خیر یک سوال باز و بی پاسخ است. ترامپ دوست ندارد مناظره کند. او دوست دارد لفاظی کند. ترامپ هرگز هیچ فرصتی را برای ابراز گلایه درباره مشکلات حقوقی اش از دست نمی‌دهد. او پنجشنبه شب در گفتگو با "گرگ کلی" از نیوزمکس توضیح داد که "آلوین براگ" دادستان منطقه نیویورک و "لتیتیا جیمز" دادستان کل نیویورک یک وجه مشترک دارند: "آنان شرور هستند". او افزود:"می دانی، آنان بد هستند، آنان بیمار هستند. این افراد دیوانه هستند".

با این وجود، اگر دیوانه می‌خواهید احتمالا "کریستی نوم" فرماندار داکوتای جنوبی ممکن فرد بهتری برای نگاه کردن باشد! او در کتاب تازه‌ای تحت عنوان "بدون بازگشت" نفرت خود را نسبت به سگ سابق اش و هم چنین یک بز "بدخلق" ابراز داشته که  هر دو آن‌ها را کشته است. باید بگوییم که نوم نامزد تصدی سمت معاونت ترامپ است!

نوم در کتاب جدیدش می‌نویسد:"کریکت" ۱۴ ماهه بود. این سگ ماده شخصیتی تهاجمی داشت". او می‌گوید که او داستان خود را در مورد کریکت بدبخت برای نشان دادن تمایل اش در سیاست و هم چنین در زندگی در داکوتای جنوبی برای انجام هر کاری هر چند "دشوار، کثیف و زشت" مطرح کرده است.

داستان نوم در اینجا تمام نمی‌شود. او هم چنین می‌نویسد خانواده اش صاحب یک بز نر بودند که "بد" بود، زیرا به نوشته او "اخته" نشده بود. علاوه بر این، او می‌نویسد آن بز "بویی منزجرکننده" داشت و فرزندان نوم را تعقیب می‌کرد. او با تیراندازی هم بز و هم سگ را کشته است. نوم می‌نویسد: "از آن سگ متنفر بودم. این کار خوشایند نبود، اما باید انجام می‌شد؛ و بعد از تمام شدن متوجه شدم که کار ناخوشایند دیگری باید انجام شود". نشریه "نیوریپابلیک" نوشته است با توجه به اینکه ترامپ از سگ‌ها می‌ترسد گویا ما به مرحله "قتل توله سگ ها" در آزمون‌های کسب نامزدی معاونت ترامپ رسیده ایم!

برای ملانیا ترامپ که به تازگی ۵۴ ساله می‌شود محاکمه ترامپ هدیه تولد عجیبی می‌باشد. ترامپ در این باره با ابراز تاسف اشاره کرده که پیش از رسیدگی به اتهامات اش توسط "دادستان‌های انتقام جو" بهتر است با او (ملانیا) وقت بگذراند. ترامپ هم چنین در مصاحبه تازه اش گلایه کرده که محاکمه اش او را از ورود به مسیر کارزار رقابت انتخاباتی باز می‌دارد. با این وجود، چهارشنبه گذشته که دادگاه برگزار نشد او تجمعی برگزار نکرد. در عوض، او کار مهم تری داشت: رفتن به بازی گلف در باشگاه بدمینستر خود در نیوجرسی!


دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!