Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام بانک تجارت برخلاف روز کاری گذشته سبزپوش شد و ۳.۸درصد رشد کرد. همچنین «وتجارت» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

معاملات امروز «وتجارت» متعادل و نزدیک به محدوده ۲۴۵تومان آغاز شد. در همان دقایق ابتدایی، روندی صعودی در پیش گرفت و تا یک قدمی صف خرید هم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از اندکی عقب نشینی در نهایت در محدوده ۲۵۵تومان به کار خود پایان داد. همچنین «وتجارت» سومین نماد با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل ثبت شد(۵۲۳واحد). گفتنی است بانکی‌ها پس از مدت‌ها بیشترین ورود پول را در بورس امروز به ثبت رساندند و این نماد نیز با ورود پول ۶میلیارد تومانی مواجه شد.

سهام بانک تجارت در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۵۴۹ریال را ثبت کرد که نسبت به آخرین روز معاملاتی، چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۳۳۱میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۵۴۴ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وتجارت» از ۸۴میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۲درصد از سهام بانک تجارت را حقیقی‌ها و هشت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۲۸۰میلیون برگه سهم (۸۵درصد)را اشخاص حقیقی و تعداد ۵۱میلیون سهم (۱۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۶۹هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۲.۳میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها همچنان ۶۵هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود ۳.۹میلیون سهم بود.

برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین رشد همه بازار‌های دارایی در هفته دوم مرداد / کدام بازار بازدهی بیشتری داشت؟ مروری به عملکرد بورس در هفته دوم مرداد ماه پیش بینی وضعیت بورس در دولت جدید نقشه بورس (۱۶مرداد) / رشد ۱۰هزار واحدی شاخص کل عرضه بی سابقه ۹۴۱هزار تن سیمان در بورس کالا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: میانگین حجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۰۲۰.۴۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۸۶۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۰,۹۴۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۲,۶۷۳.۳۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۱۴۴,۲۸۳.۸۰۰ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748262

دیگر خبرها

  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بورس در سکوت
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی