Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:35:38 GMT

ادامه درمان ۵۲۱ هزار فرد مبتلا به کرونا در روسیه

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۸۸۵۷

ادامه درمان ۵۲۱ هزار فرد مبتلا به کرونا در روسیه

با شناسایی حدود ۲۲ هزار مورد جدید آلودگی، تعداد کل مبتلایان به کووید-۱۹ در روسیه به ۶ میلیون و ۴۲۴ هزار نفر افزایش یافته، حدود ۵۲۰ هزار بیمار تحت درمان قرار داشته و بیش از ۵ میلیون و ۷۴۰ هزار نفر بطور کامل درمان شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (‌شنبه) گزارش داد که تعداد موارد تأیید شده ازعفونت کووید-19 در این کشور طی یک روز گذشته 22 هزار و320 مورد افزایش یافت و بدین ترتیب، تعداد افراد مبتلا به این عفونت در روسیه در مجموع به 6 میلیون و424 هزار و  884 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موارد ابتلای جدید به کووید-19 در شهر سن‌پترزبورگ - یک هزار و 904 مورد و در منطقه مسکو - یک هزار و 445 مورد شناسایی شده است. در شهر مسکو نیز با شناسایی 2 هزار و 235 مورد جدید آلودگی، تعداد کل مبتلایان به این عفونت در کل دوره اپیدمی به یک میلیون و 524 هزار و 439 نفر افزایش یافت.

در حال حاضر تعداد بیماران فعال کرونایی در سراسر روسیه به 520 هزار و 952 نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که تعداد شهروندان روس معالجه شده از این عفونت طی روز گذشته 19 هزار و 485 نفر افزایش یافته و بطور کلی به 5 میلیون و 739 هزار و 838 نفر رسیده است. ضمن اینکه، میزان بهبودی بیماران برای چندمین روز متوالی در همان سطح 89.3 درصد کل افراد مبتلا باقی مانده است. 

بیشترین موارد درمان مبتلایان به کرونا در شهر مسکو - 3 هزار و 576 نفر بوده تا تعداد افراد درمان شده در پایتخت روسیه به یک میلیون و 386 و 543 نفر افزایش یابد. در عین حال در شهر سن‌پترزبورگ - دو هزار و 26 بیمار و در منطقه مسکو نیز یک هزار و 511 بیمار بعد از بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

این ستاد همچنین یادآور شده است که تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه طی روز گذشته 793 مورد افزایش یافت (تعداد قربانیان یک روز قبل 788 نفر بود). بدین ترتیب تعداد قربانیان این عفونت در کل دوره اپیدمی به 164 هزار و 94 نفر رسیده است.  

بیشترین موارد مرگ روزانه ناشی از کووید-19 ، 67 مورد در شهر مسکو ثبت شد تا تعداد قربانیان این بیماری در میان ساکنین این شهر به 26 هزار و 126 نفر افزایش یابد. در شهر سن‌پترزبورگ 53 مورد و در منطقه مسکو نیز 28 مورد مرگ بیماران گزارش شده است.

بیش از 39 میلیون شهروند روس دُز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

علاوه بر این، "تاتیانا گالیکووا" معاون نخست وزیر روسیه نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تاکنون تقریباً 30 میلیون نفر از شهروندان روس هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده و واکسیناسیون آنها کامل شده و بیش از 39 میلیون نفر نیز دور نخست واکسیناسیون خود را انجام داده‌اند.

به گفته وی، منطقه مسکو و جمهوری چچن در از جمله مناطقی هستند که بیشترین درصد جمعیت آنها واکسینه شده‌اند.

خانم گالیکووا یادآور شد که دسترسی به مصونیت جمعی در روسیه تنها زمانی حاصل خواهد شد که 80 الی 90 درصد جمعیت کشور واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

روز گذشته "آنا پاپووا" رئیس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه نیز اعلام کرد که حدود 70 درصد از جمعیت بزرگسال در 14 منطقه روسیه، حداقل یک نوبت از واکسن کرونای خود را دریافت کرده‌اند و این روند در حال افزایش است. وی همچنین گفت که صحبت از کاهش محدودیت‌های اعمال شده در کشور بسیار زودهنگام است و این مسئله‌ای است که هر منطقه، بر اساس شرایط خود درباره آن تصمیم گیری خواهد کرد.

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 6 میلیون و 402 نفر گذشتحدود 24 هزار نفر دیگر در روسیه به کرونا مبتلا شدندکمترین موارد ابتلای روزانه به کرونا در روسیه طی ماه گذشته

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه دریافت کرده کرونا در روسیه واکسن کرونا منطقه مسکو نفر افزایش روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد

محمد محمدی با بیان اینکه هم اکنون ۳۳ دستگاه ثبت تخلفات در جاده‌های استان فعال است، افزود: چهار سامانه دیگر تا پایان فصل بهار در سطح جاده های استان نصب می شود.

وی با بیان اینکه نصب چهار سامانه دیگر در جاده های استان برنامه ریزی شده است، اضافه کرد: با تحقق این موضوع، تعداد دستگاه های ثبت تخلفات در جاده های استان تا پایان امسال به ۴۱ دستگاه خواهد رسید که سهم بسزایی در کاهش تصادفات و تخلفات راهنمایی و رانندگی دارد.

این مسوول در ادامه به آمار تردد خودروها در جاده های استان طی فروردین سال جاری اشاره کرد و گفت:در این مدت در مجموع تردد حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در مسیرهای استان ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه قبل هشت درصد افزایش داشته است.

محمدی افزود: بیشترین ترافیک در این مدت در آزادراه زنجان به قزوین (باند جنوبی) با تردد حدود ۹۰۲ هزار و ۱۸۳ وسلیه نقلیه با نرخ متوسط یک هزار و ۲۱۴ تردد در ساعت ثبت شده که حدود ۳۵ درصد بیشتر از حد نرمال بوده است.

به گفته وی، ۱۵ درصد از کل ترددها، مربوط به وسائل نقلیه سنگین بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: بیشترین تخلفات سرعت غیر مجاز در محور سرچم- اردبیل و آزاد راه تبریز - زنجان بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به کارکرد سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور در آزادراه های زنجان -قزوین، زنجان - تبریز، جاده ترانزیت زنجان- ابهر، زنجان - میانه و سرچم - اردبیل و سامانه های توزین در حال حرکت در محورهای آزادراه زنجان- قزوین، ابهر - زنجان، زنجان- ابهر، بیجار- زنجان و دندی- زنجان ۴۰ هزار و ۹۵۴ تخلف سرعت غیر مجاز و ۱۲ هزار و ۱۶۹ تخلف اضافه بار ثبت و ارسال شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطر نشان کرد: این میزان حدود سه درصد از ترددهای صورت گرفته در محورهای فوق بوده که نشان دهنده سهم قالب توجه سامانه ها در کاهش تخلفات جاده ای است .

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس