Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@03:46:32 GMT

رشد ۳۸درصدی سود خالص کپشیردر بهار ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۸۹۵۸

رشد ۳۸درصدی سود خالص کپشیردر بهار ۱۴۰۰

اقتصاد‌آنلاین _ سهیل بانی؛ شرکت پشم شیشه ایران در بهار سال ۱۴۰۰، بیش از هشت میلیارد تومان سود خالص رقم زد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۳۸درصد افزایش پیدا کرده است. با این وجود به دلیل افزایش سرمایه کپشیر، سود خالص هر سهم این شرکت با افت ۵۹درصدی به ۱۶۰ریال رسید. 

در نخستین فصل سال ۱۴۰۰، شرکت پشم شیشه ایران بیش از ۳۷میلیارد و  ۶۰۰ میلیون تومان درآمد عملیاتی کسب کرد که این مبلغ نسبت به بهار ، ۲۸درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هزینه عملیاتی این شرکت در این مدت به حدود ۲۴میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان رسیده است. هزینه‌‌هاى فروش، ادارى و عمومى شرکت پشم شیشه ایران معادل سه میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان رقم خورد. به این ترتیب سود عملیاتی کپشیر در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰، با ۴۱درصد رشد به حدود ۹میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان رسید.

شرکت پشم شیشه ایران در گزارش عملکرد سه ماهه خود، در خصوص پروژه انتقال کارخانه نیز توضیحاتی را ارائه کرده است که این پروژه تا پایان بهار سال جاری،  پیشرفت قابل ملاحظه ای  کرده و هزینه‌ در حدود ۵۰ میلیارد تومانی را برای شرکت در پی داشته است. بر اساس پیش‌بینی شرکت ، برآورد هزینه‌ها برای تکمیل این پروژه معادل ۴۲۰ میلیارد تومان است. کپشیر پیش‌بینی کرده است که با به ثمر رسیدن این پروژه، ظرفیت تولید پشم شیشه شرکت از ۹هزار تن به ۱۴هزار تن در سال افزایش یابد.

پربیننده ترین تناقضات آقای وزیر؛ از حبابی که نترکید تا گرانی سیمان آغاز عرضه گسترده سیمان؛ از امروز تردد در مرزهای میلک و گمشاد با افغانستان متوقف شد صنعت لوازم خانگی نیازمند نقشه راه است گل گهر برای اولین بار جایگاه چهارمین شرکت بازار سرمایه ایران را کسب کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پشم شیشه ایران شرکت پشم شیشه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود

مدیر یک شرکت دانش‌بنیان و نمونه تولیدی در حوزه ژنراتور مدعی است که تحریم‌ها باعث شده است تا هزینه مواد اولیه این شرکت که در شاهرود واقع است کاهش یابد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078411 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم