Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یک مطالعه جدید در ایالات متحده نشان داده است که احتمال ابتلای مجدد به کووید-۱۹ در افرادی که کامل واکسینه نشده اند بیش از دو برابر است.

خبرگزاری میزان - ایسنا به نقل از مدیکال اکسپرس نوشت: مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در ایالات متحده بر اساس بررسی انجام شده اعلام کرد: افراد واکسینه نشده در مقایسه با افرادی که به طور کامل واکسن کروناویروس را دریافت کرده اند دو برابر بیشتر احتمال دارد مجدد به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان این مرکز اظهار داشتند: یافته‌های بدست آمده تاکید کننده این توصیه است که همه واجدین شرایط دریافت واکسن کووید-۱۹، صرف نظر از وضعیت قبلی ابتلا به کروناویروس در برابر بیماری واکسینه شوند.

این بررسی بر اساس مطالعه انجام شده روی ۲۴۶ فرد بزرگسال آمریکایی است که در ماه‌های مه و ژوئن سال جاری مجدد به کروناویروس آلوده شدند. محققان وضعیت این افراد را با ۴۹۲ داوطلبی که تحت کنترل بوده و از نظر جنسیت، سن و زمان تست اولیه مثبت یکسان بودند مقایسه کردند.

بررسی‌های انجام شده نشان داد: افرادی که در برابر کروناویروس واکسینه نشده اند در مقایسه با افرادی که واکسن کووید-۱۹ را به طور کامل دریافت کرده اند ۲.۳۴ برابر بیشتر احتمال دارد مجدد به کرونا آلوده شده باشند.

همچنین در این بررسی آمده است: مدت زمان مصونیت ناشی از عفونت هنوز به درستی درک نشده و ممکن است تحت تاثیر سویه‌های جدیدتر ویروس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: پاسخ سخنگوی وزارت بهداشت به شایعات پیرامون واکسن‌های کرونا

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: ویروس کرونا اخبارسلامت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسینه نشده کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سانفرانسیسکو؛ پیشرو در بازیافت آب
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند