Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل از تلاش برای اتمام پروژه راه آهن میانه-اردبیل، تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی این مطلب را در حاشیه بازدیدی که سوم مرداد ماه امسال از پروژه راه آهن اردبیل انجام داد، بیان کرد.

وی گفت: برنامه ما این است که بتوانیم تا پایان سال این پروژه را به اتمام برسانیم؛ البته در صورت تأمین ریل پروژه که نزدیک به ۱,۷۰۰ میلیارد تومان تأمین مالی می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر اهمیت موضوع تامین ریل و منابع مالی برای رسیدن به این هدف تاکید کرد و افزود: اگر ریل از طریقی تأمین شود ما نزدیک به ۱,۳۰۰ میلیارد تومان تأمین مالی می‌خواهیم که بتوانیم تا پایان سال پروژه را به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت ۶ پروژه ریلی اولویت‌دار کشور خط ریلی اردبیل به شبکه ریلی آذربایجان وصل می شود 900 کیلومتر خط ریلی اولویت‌دار در کشور در حال اجراست انجام ۵۶۰۰۰ آزمایش فنی و مهندسی در پروژه راه‌آهن میانه- اردبیل دستور جدی دادستانی برای رفع مشکل معارضین در پروژه راه‌آهن اردبیل

او با بیان این که مسیر بحرانی این پروژه برای اتمام تا پایان سال، تأمین ریل است؛ عنوان کرد: تاکنون نزدیک به ۲,۶۰۰ میلیارد تومان در سنوات مختلف در این پروژه هزینه شده و ارزش به روز شده بالای ۷,۵۰۰ میلیارد تومان است.

به گفته وی راه آهن اردبیل از آرزوهای دیرینه مردم استان اردبیل و یکی از شاخه‌ هایی است که ایران را در آینده به مرز آذربایجان در منطقه مغان می‌رساند.

خادمی گفت: با توجه به حجم ریالی که برای پروژه هزینه شده و نوع کار مهندسی که صورت می‌گیرد نزدیک به ۳۵ کیلومتر از مسیر، تونل و گالری و نزدیک به ۳ و نیم کیلومتر آن پل‌ های بسیار بزرگی است.

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل اظهار کرد: این مسر ریلی همچنین دارای ۹ پل و ۶۲ دستگاه تونل بوده و نیازمند انجام عملیات سنگین و پیچیده‌ ای است.

وی افزود: اگر این پروژه تأمین مالی شود قطعاً تا پایان سال به اتمام می رسد اما اگر منابع مالی متناسب با این ۱۳۰۰ میلیارد تومان تأمین نشود قطعاً تأخیری تا اواخر سال بعد خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: همه تلاش ما این است که بتوانیم تا پایان سال قطار را از این مسیر عبور دهیم تا مردم استان اردبیل نیز از امکانات ریلی استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل تین منابع مالی مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تامین ریل داخل کشور تامین مالی پروژه ها راه آهن میانه اردبیل میلیارد تومان پروژه راه آهن تا پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج از افتتاح ایستگاه شهید سلطانی متروی این کلانشهر در خرداد امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، خلیل کوزه کنانی اظهار کرد: به طور معمول ساخت یک ایستگاه مترو بین ۳۰ تا ۳۲ ماه زمان می‌برد، اما ما در سازمان حمل‌ونقل ریلی کرج موفق شدیم با حمایت‌های استانداری، شورای شهر و شهردار رکورد ساخت ایستگاه را بشکنیم به نحوی که ایستگاه شهید سلطانی ظرف حدود ۲۲ ماه احداث شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون خط جنوبی ریل‌گذاری شده است، افزود: ایستگاه را با انجام تست گرم قطار افتتاح می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج درباره تامین ناوگان مورد نیاز مترو خاطرنشان کرد: در این زمینه بسیار پیگیر هستیم، هم‌اکنون یک قطار موجود است و برای تامین و دریافت قطار دوم از طریق شرکت واگن‌سازی تهران، پیگیری‌های مستمری انجام داده شده است.

کوزه‌کنانی اضافه کرد: برای این منظور قطعاتی نیاز است که به دلیل وجود تحریم‌ها هنوز موفق به تامین آن‌ها نشده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تامین قطار با دولت است سهم امسال کرج از واگن‌های در اختیار دولت را ۱۳۰ دستگاه عنوان و اضافه کرد: در اوراق سال ۱۴۰۳ مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شده است و در تلاش هستیم تا بتوانیم موضوع تامین قطار را از داخل شهر کرج انجام دهیم، به نحوی که در بودجه امسال شهرداری ردیف بودجه برای قطار مترو دیده شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج تصریح کرد:همه شهر و سیستم مدیریتی آن به پیشرفت هرچه سریعتر این پروژه کمک می‌کنند، در کنار این اقدامات با شرکت‌های سازنده چین نیز جلسات مجازی برگزار کرده‌ایم اما هدف ما استفاده از ظرفیت‌های داخلی ست.

کوزه‌کنانی گفت: پس از تامین قطار دوم باید به سرعت قطارهای سوم و چهارم را وارد ناوگان کنیم، چراکه برای مردمی که از ایستگاه تهران به کرج می‌آیند و قصد ورود به داخل شهر را دارند باید به فاصله هر ۱۰ دقیقه یک قطار فعال داشته باشیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با همکاری استانداری و شهرداری تهران، موضوع قطار اجاره‌ای را تا زمان رسیدن به استانداردهای مورد نیاز، مدنظر قرار دهیم.

کد خبر 749395

دیگر خبرها

  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار