Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@21:10:37 GMT

خبرهای جدید از کابینه رئیسی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۹۲۱۶

خبرهای جدید از کابینه رئیسی

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طی تماسی که با روسای کمیسیون‌ها انجام گرفته مقررشد تا اسامی سه نامزد برای هر وزارت خانه اعلام شود تا نظر استمزاجی اعضای کمیسیون درباره افراد اخذ شود. ناطقان: عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، درباره معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس برای اخذ رای اعتماد گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی باید در انتخاب تیم وزرا و مدیران اجرایی دقت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی با بیان اینکه باید اشخاصی کارآمد، توانمند، با تجربه و با مدیریت جهادی برای کابینه و مسئولیت های اجرایی استفاده شود، افزود: افرادی که برای کابینه استفاده می‌شوند باید نقایص انباشته دولت‌گذشته را با مدیریت جهادی جبران و نقایص را برطرف کنند.

نماینده تهران در مجلس با تاکید بر اینکه مردم انتظارات زیادی از دولت آقای رئیسی دارند، اضافه کرد: حل مشکل معیشتی مردم و مشکلات انباشته آنها باید در اولویت کاری دولت جدید باشد که در این مسیر وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از وزارتخانه های کلیدی است و باید فردی متصدی این وزارتخانه شود که اولا برنامه های عملیاتی برای برون رفت از وضعیت فعلی داشته باشد و ثانیا بتواند بار این مسئولیت سنگین را به دوش بکشد و تحولی در این وزاتخانه ایجاد کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تاکنون با اعضای کمیسیون درباره انتخاب وزرای مربوطه به این کمیسیون مشورتی نشده است،اظهار داشت: البته طی تماسی که با روسای کمیسیون ها انجام گرفته قرار بر این شده تا اسامی سه کاندیدا برای هر وزارت خانه اعلام شود تا نظر استمزاجی اعضای کمیسیون درباره افراد اخذ شود.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: کابینه ، ناطقان ، رییسی ، کمیسیون ، دولت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کابینه ناطقان رییسی کمیسیون دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف