Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@06:31:21 GMT

لزوم توجه به رشته تیراندازی در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۹۲۸۱

لزوم توجه به رشته تیراندازی در استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر شنبه در مراسم تجلیل از جواد فروغی، دارنده مدال طلای رشته تیراندازی در المپیک توکیو اظهار کرد: در این مدت چهار سالی که در ایلام هستم، هیچ لحظه‌ای به اندازه زمانی که جواد فروغی قهرمان المپیک شد، برایم لذت بخش و شیرین نبود.

وی ضمن تبریک مجدد این مقام به مادر جواد فروغی، مردم دهلران و استان ایلام افزود: تاثیر ورزش در معادلات جهانی بر کسی پوشیده نیست و آقای فروغی در این میدان توانست دل مردم ایران را شاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود توجه به ورزش تیراندازی در شهرستان دهلران را از اولویت‌های خود در توزیع اعتبارات ۱۴۰۰ دانست و بیان کرد: بسیار علاقمند بودم که در مراسم استقبال آقای فروغی شخصاً حضور داشته باشم اما همزمانی جلسه با رئیس جمهور جدید اسلامی ایران با استانداران و ورود جواد فروغی به فرودگاه ایلام، مانع از حضور بنده در مراسم استقبال شد و به همین دلیل معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار در مراسم استقبال حضور پیدا کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم استاندار ایلام با اهدای یک دستگاه خودرو سمند از تلاش‌های جواد فروغی در آورد.

کد خبر 5275810

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام محمد نوذری جواد فروغی ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر ماه محرم آمار کرونا محرم 1400 شیوع کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسیناسیون ایلام جواد فروغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده{محمد شفیع فیضی زاده امروز پنجشنبه ۱۳ فروردین‌ماه از طریق فرودگاه شهدا وارد شهر ایلام شد و طی آیینی مورد استقبال مسئولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی و مردم قدرشناس ایلام قرار گرفت. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079011 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در یزد
  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد
  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند